“Blackbird burgers and bar.”

Blackbird Burgers & Bar
Rankad som nr 7 av 28 Restauranger i Älmhult

Vi kände oss varmt välkomna både av personal och atmosfär.

De erbjöd oss spel medan vi väntade och maten kom snabbt, så vi satt kvar efteråt.

Vilka burgare. Saftiga och fyllda med många smaker.
Vilka pommes. Krispiga och perfekt kryddning. Extra plus för sötpotatispommes!

Stora portioner, supergott och prisvärd mat.

Vi tackar för en trevlig stund med härlig musik och kommer snart tillbaka. Tack!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Mita1313

Jag tror jag ätit världens godaste hamburgare jag och min kompis valde varsin Västerbotten cheese please, vanliga pommes, sötpotatispommes, chili cheese och lökringar.
Helt underbart fantastisk mat, fantastisk personal och supermysig lokal

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack A7395JJjaquelinec
Omdömet skrevs 30 januari 2021 från mobil enhet

Grymt goda burgare, trevlig personal och stora portioner. Det är värt en omväg om ni har vägarna förbi Småland. Shoppar ni på Ikea? Skit i buffén och ta en grymt god burgare istället!

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Zirilan
Omdömet skrevs 26 januari 2021 från mobil enhet

Pärla till Burgerbar med portioner stora nog för de flesta. Dessa grymt välsmakande. Dessa serverade med ett gäng olika drycker att välja mellan.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Curious29402479839
Omdömet skrevs 19 december 2020 från mobil enhet

Vi åt deras monsterburgare 320gr högrev! 4x80gr med double chees och jalapeno.
Till detta serverades coleslaw och riktigt goda och krispiga pommes. Lite ovanligt kryddade. Vet inte vad det var för kryddning, men den passade helt perfekt till burgaren.

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Danbarvoe

Resenärer som tittade på Blackbird Burgers & Bar tittade också på

Älmhult, Jönköpings län

Besökt Blackbird Burgers & Bar? Berätta vad du tyckte!