Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com100 US$
Priceline100 US$
Travelocity100 US$
Tripadvisor100 US$
Trip.com104 US$

En dold pärla i de småländska skogarna. Vi vart positivt överraskade av priset och kvalitet på rummen och de allmänna utrymmena. Helt i nivå med ett fyra stjärnigt hotell. Rummen var väl tilltagna att och stämde bra överens med de beskrivningar som var på hemsidan.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Compass36738571252
kevin eriksson, Gästservice/reception på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Compass36738571252
Tack för det fina omdömet. Att kunna erbjuda våra gäster kvalitativa hotellrum till förmånliga priser strävar vi alltid efter, kul att vi kunde överraska er! Vi hoppas få återse er på hotellet snart igen.

Önskar er en fortsatt skön sommar!

Med vänlig hälsning
Klara
IKEA Hotell

Blev väldigt glatt överraskad över hur fint Ikea hotellet var. Enkelt snygg och väldigt väl fungerande. Utegården blev jag imponerad av. Hela stället andades familjevänligt i alla åldrar. Sköna sängar och tyst o lugnt, det enda som kan förbättras är mörkläggningsgardinerna.
Restuarangen var perfekt, vilken god mat. Absolut det godaste moset o köttbullarna jag hittills ätit, sambon åt hamburgare med väldigt krispiga o goda pommes till. Rekommenderar att ni testar chokladtårtan och pannacotta till efterrätt

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack NSus

Hej NSusman,
Wow! Vilken trevlig läsning! Så härligt att ni haft en trivsam vistelse hos oss.
Vi kikar absolut vidare på en bättre lösning vad gäller mörkläggningsgardinerna.

Jag önskar er en fortsatt härlig sommar och hälsar er varmt välkomna tillbaka till oss snart igen!

Med vänlig hälsning
Klara

Omdömet skrevs 15 juni 2022

Sov över en natt med familjen, jättefina o fräscha rum. Frukosten var verkligen över förväntan, alla tyckte det var bra utbud, även min 6åring som annars är ganska kräsen i maten. Supertrevlig personal med!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Vanoozz
kevin eriksson, Gästservice/reception på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2022

Hej Vanoozz.
Så roligt att ni trivdes så bra hos oss, det är verkligen ett bra betyg när en kräsen person äter :D
Tack för din feedback, det är väldigt viktigt för oss.

Kevin Eriksson

Omdömet skrevs 21 april 2022

Idag är alla nybyggda hotel alldeles för ytliga, mycket tingel tangel. Att komma och bo på IKEA hotel var väldigt bra, först av allt, hotelet kändes väldigt fräscht. När jag sedan ficka checka in, här ficka jag uppleva personal som ärligt uppskattade att jag bodde hos dom, den känslan varade hela vistelsen ut. Uppe på varje våningsplan fanns ett kök och väl tilltagna ytor, i det fall man tröttnar på att äta i restaurangen, utan vill ta något lätt och enkelt, kan tänka mig barn familjer på semester uppskattar detta, men även jag kan känna att man inte vill sitta i en restaurang varje kväll. Till sist, hoppas IKEA kan utveckla och öppna en kedja hotel i Sverige för oss som bor mycket på hotel, exakt så här vill jag ha det.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack 7fredrikj
kevin eriksson, Gästservice/reception på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2022

Hej Fredrik.

Wow vilken grym feedback, detta var verkligen en trevlig läsning om vår personal samt vårt hotell!
Tack så mycket och hoppas vi ses igen! :)

Omdömet skrevs 28 mars 2022 från mobil enhet

Jag sov på hotellet med vänner då vi besökte dansgalan på live. Vi är supernöjda med vår vistelse och kommer gärna tillbaka. Rent och fräscht, god frukost, fri parkering utanför och trevlig personal. Speciellt tack till Kevin för fin telefonsupport innan ankomst och till Felix som ordnade både stolar och superlim på plats. Rekommenderar alla att bo på detta hotell.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack emelian83
kevin eriksson, Guest Services / Front Office på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2022

Hej Emelie!

Så härligt att ni blev nöjda med er vistelse på hotellet, jag hoppas att ni hade lika trevligt ute på arenan.
Tack själv för ett väldigt trevligt samtal och hoppas ni kommer tillbaka vid ett annat tillfälle.

Ha det bra

IKEA Hotel