Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com100 US$
Priceline100 US$
Travelocity100 US$
Tripadvisor100 US$
Trip.com104 US$
Omdömet skrevs 22 april 2021

Besök under Coronasommaren 2020 så besökarantalet var lågt så det var väldigt tyst och lugnt.

Välstädat rum och bra comfort, samt bra frukost när vi skulle iväg nästa morgon, gjorde det till ett trivsamt semestebesök

Rumstips: Vi hade fönster mot kyrkogården, högt upp med väg nedanför som inte hördes alls = Bra sömn.
Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Sweden33
kevin eriksson, Gästservice/reception på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2021

Hej Sweden33!

Stort tack för ditt omdöme, det glädjer oss att ni var nöjda med vistelsen.
Välkomna igen!

Mvh Veronica IKEA Hotell

Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Bra hotell - vi bodde bara en natt men var mycket nöjda. Rent och funktionellt. Upplevs som utvecklingslabb för IKEA men inget fel med det. Bra coronarutiner utan att det kändes påträngande. Bra frukost

1  Tack 341micaela
Veronica Andersen, Annan på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020

Hej 341micaela!

Tack för ditt fina omdöme. Välkommen åter!

Mvh Veronica, IKEA Hotell

Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

VEM har inte drömt om att stanna kvar på ett IKEAvaruhus och övernatta, sen äta frukost i restaurangen?

Fantastiskt fint hotell, superfina och rymligt rum, vi valde rummet med 4 våningssängar som blev en hitt hos båda barnen. Smarta lösningar i rummet, som tex USB uttag så man kunde ladda både mobil och klocka. Tvättstuga man kunde nyttja, gym, jättefin utegård, fint lekrum. Is och vatten maskin. Topp!

Middagen var supergod. Vi beställde gösfilé, entrecôte, köttbullar och hamburgare.

Frukostbuffén var smart, färdiga inplastade mackor vilket kändes hygieniskt med tanke på covid-19. Allt annat var även det färdig portionerade så man tog sin skål med vattenmelon lr sin skål med sill osv.

Fick även inträde till IKEA museum.

Hit kommer vi gärna fler gånger.

Tips!
Kolla om dom har erbjudande för IKEA medlemmar ☺️

Tack Kiiitten
Veronica Andersen, Annan på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Hej Kiiitten!

Stort tack för dina fina ord. Hjärtligt välkomna tillbaka!

Mvh Veronica IKEA Hotell

Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Ett efterlängtat besök på IKEA museet skulle äntligen verkställas - övernattning på koncernens hotel var givet, dubbelt hundrum för det facila priset 695 + hundtillägg 150kr! Rent, fräscht, funktionellt, tyst, serviceinriktad personal alla kategorier!
Middag i ”finrestauranten” var smakfull och även ”covid-19”frukosten funkade!
Två önskemål: begrip- och stäng/låsbar dörr till uteplatsen.
Ny äggklocka till köket så löskokta ägg(3 min efter uppkok) kan serveras IRL!
Vistelse kan rekommenderas!

Tack 151annicaa
Veronica Andersen, Annan på IKEA Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Hej 151annicaa!

Stort tack för detta! Det glädjer mig att höra att ni hade en fin vistelse, välkommen åter.

Mvh Veronica, IKEA Hotell

Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet var precis det man väntade sig av Ikea, stilrent och funktionellt. Tyvärr var det stor omsättning av personer så städningen var inte optimal. Att allt var i packning vid frukost för att minska smitta var ett stort stort plus i kanten. Väldigt mysigt och trevligt i barnhörnan, väldigt bra med tvättstuga som var tillgänglig för gäster. Museumbiljetter ingår och är värt ett stopp. Maten på kvällen var ok. Inget jag skulle rekommendera, ät hellre innan du kommer eller beställ in extra tillbehör redan från start då det tar ett bra tag att få mat. Väldigt små portioner.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack almirat2017

Hej almirat2017!

Stort tack för din feedback!

Jag ber om ursäkt över att det dröjde med maten, vi fick ett mycket högre tryck än vi kunnat tro denna sommaren, vilket såklart är jättekul men som resulterade i lite längre väntetid.
Hoppas vi får chans att välkomna er åter!

MVH
Veronica IKEA Hotell