Omdömet skrevs 21 juni 2018

Återvänder till det Bästa All Inclucive hotellet
Även denna gång blev det en mycket fin och avkopplande semester med en service utöver det vanliga.
Med den kunskap och services speciellt för celiaki (gluten) som vi fick. Det serverades en varierande och god buffé både vid Frukost, Lunch och middag, med bra service på hela hotellet.
Speciellt Tack till Nikos Sfakianakis som gjorde det möjligt att kunna koppla av och veta att man fick rätt mat. Tack också till övrig personal som gjorde allt för att vi skulle få en perfekt semester.
Vi bodde i en Bungalows på vuxenområdet, för den som vill ha en avkopplande semester med egen pool och bar i närområdet så kan vi rekommendera detta boende.
Vi kan rekommendera detta Hotel och vi kommer att återvända fler gånger.

Tips för att välja rum: Välj gärna bungalow på vuxen området om du reser utan barn
  • Bodde här: maj 2018, reste med familjen
Tack Börje F
La Marquise H, Γενικός Διευθυντής på La Marquise Luxury Resort Complex, svarade på det här omdömetSvarade 26 juni 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to post your impressions regarding your recent stay at La Marquise Hotel. We're so glad to know our Staff Team created such a lovely and relaxing experience for you.
Thank you for your high recommendation and we truly hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Warm Regards,

Michael Karagiannis
General Manager

Omdömet skrevs 9 oktober 2017

Vi vill varmt tacka servitrisen Anthoula från Aten som arbetar i buffe`matsalen. Jättetrevlig och hjälpte till med allt ...
Även all övrig personal upplevde vi positivt . Ett plus för de låga byggnaderna ...

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
1  Tack Tonny C
La Marquise H, PR Manager på La Marquise Luxury Resort Complex, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for having taken the time to share your experience online; this is highly appreciated by all of us working here at the La Marquise.
We are pleased to read that you had a nice time during your stay with us and would like to thank you for your kind comments.
We look forward to welcome you back soon.
Yours Sincerely,

La Marquise Resort Hotel
Web Team Department
Kallithea, Rhodes

Omdömet skrevs 5 juni 2017

Stora och fräscha rum, fint pool- och hotellområde med bland annat en förtjusande liten kyrka. Fantastisk och varierande mat med den bästa servicen och kunskapen om mat allergier. Vi bodde i vuxenavdelningen där även al à carte frukost ingick i all inklusive. Den goda maten och bemötandet från Nikos Sfakianakis med personal bidrar till att vi gärna åker hit igen!

Kan även rekommendera Kalithea Springs som är en vacker badvik med god mat, ca 25 min promenad från hotellet.

Det finns även några butiker 10-15 min promenad från hotellet där vi träffade fantastiska Maria som säljer Axel (en grekisk designer) väskor i sin butik.

Hälsningar från 6 glada vänner

Tips för att välja rum: Deluxerum med poolutsikt, avdelning för vuxna där all inclusive black card (= al à carte) ingår.
  • Bodde här: maj 2017, reste med vänner
1  Tack Resepinglorna
La Marquise H, PR Manager på La Marquise Luxury Resort Complex, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2017

Dear valued guest,

Thank you very much for taking the time to post your wonderful comments on your recent stay at La Marquise Hotel online.
It will give us immense pleasure to pass your positive experience with us on to the various teams who took care of you during your stay.
We truly hope to welcome you back in the near future at La Marquise Hotel.
Kind Regards,

La Marquise Resort Hotel
Web Team Department
Kallithea, Rhodes

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Fantastiskt hotell med Suverän Service och utsökt mycket varierande mat och bra kunskap om mat allergier speciellt celiaki (gluten) där vi fick information och hjälp vid frukost, lunch och middag av Nikos som visade buffén och vad som var glutenfritt och frågade om det var något annat som vi önskade för då kunde de fixa det från köket.

Varje måltid avlutades med en mycket fin glutenfri dessert tallrik.
Vi testade också al a carte restaurangen L’ Etoile där alla rätter gick att få glutenfria det smakade mycket bra.

Detta är en service och hjälp som vi aldrig fått på ett hotell tidigare och vi gör ett antal resor per år.

Tack Nikos Sfakianakis

Vi bodde på vuxen avdelningen i en junior svit och hade all inclusive Black Card.
Rummet var rymligt och välutrustat samt mycket välstädat.
I detta område fanns en egen bar med mycket bra service, de gick en barrunda varje dag och tag upp beställningar som sedan serverades ut till solstolen eller uteplatsen.

Detta är ett hotell där personalen som vi träffade var trevliga och service inriktade och trivdes på sin arbetsplats och gjorde sitt bästa för att gästerna skulle trivas.

Därför vill vi verkligen rekommendera detta hotell (speciellt för glutenintoleranta)
Ett hotell som vi gärna återkommer till.

Ann-Marie och Börje

Tips för att välja rum: Välj gärna en junior svit mot pool
  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
2  Tack Börje F
La Marquise H, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2017

Dear Valued Guest,
Thank you for your recent visit at La Marquise Hotel. We are glad you enjoyed your overall stay, in particular the service Nicos provided you in our Restaurant. Nicos is one of our most senior team and epitomizes the service we are committed to providing our guests throughout the hotel. We're so glad to know our Staff Team created such a wonderful and memorable experience for you.
We are grateful for your recommendation and hope you will join us again soon.

Best Regards,
La Marquise Hotel
Customer Services Department

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 november 2016

Vi var så nöjda med föregående års resa och trodde inte det kunde bli bättre, men det blev det.
Bodde i en junior suite i Vuxenavdelningen med All inclusive. Allt var precis som vi hade förväntat oss med bra mat, underbart rum och omgivningar och den fantastiska servicen var ännu bättre än förra året.

1  Tack Corrason
La Marquise H, Διευθυντής Πωλήσεων på La Marquise Luxury Resort Complex, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for having chosen to stay with us at the La Marquise Hotel during your recent holidays once again. It is always a great pleasure to have the opportunity of welcoming back returning visitors. We are thrilled to read that we managed to meet your expectations during your last visit to property and we once again lived up to your needs for comfort and caring service attitude.

We are very much looking forward to offer you a warm La Marquise welcome on your next trip to Rhodes.

Truly Yours,
La Marquise Hotel