Omdömet skrevs 30 december 2019

Fräscht och ljust rum, vi hade en 2-rummare på Helios-området. Vi hade önskat kvällssol, men hade ingen sol någonsin. Man hade heller ingen lust att sitta på terassen, då det var skugga hela tiden och utsikten mot parkeringsplatsen. Det lönar sig alltså inte önska sig hotellrum med kvällssol. Vi hade "Sunwing Inclusive"-måltidspaket där det ingick 7 x frukost, 5 x lunch, 5 x middag. Bra poolområden med rutschbana. Mysig liten strand.

Tack Piakatarina
Omdömet skrevs 22 oktober 2019

Reste hit med min egen familj, min brors familj och våra föräldrar och hotellet överträffade alla förväntningar som vi hade på ett 4-stjärnigt,barnvänligt allinclusive hotell.
Vi bodde på Athena som var nyrenoverat och superfräscht. Maten är den bästa all-inclusive jag har varit på. Olika teman varje dag där alla kunde hitta något de gillade. Poolområdena var stora med rutschkanor som ungarna älskade.
Personalen var trevlig och barnkär o förövrigt hade vi inte ett moln på hela veckan med 35grader så allt var superhärligt. Vi kommer garanterat åka dit fler gånger.

Rumstips: Athena mot havet
Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack MJONSS90
Omdömet skrevs 21 oktober 2019

Ett fint hotell. Vi valde till frukost, men den var vi riktigt missnöjda med tyvärr. Allt var smaklöst och kändes som halvfabrikat. Blev torra mackor med smör och ost hela veckan. Städningen var sisådär också. Väldigt fint utsikt från vårt rum, och nära till stranden! Poolerna var inte uppvärmda vilket är ett minus. Och det absolut sämsta var att inte AC fungerade! Avstängd från 1 oktober, men medtanke på att det var mellan 25-30 grader var det olidligt varmt i rummen. Tycker nog det borde anpassas efter klimatet och inte månad.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Julia E
Omdömet skrevs 4 oktober 2019 från mobil enhet

Det som inte var helt ok är poolen iskall. Men havet var ljummet 27 man var dock tvungen att hålla sig i rörelse annars blev man biten av några småfiskar. Åt på Costas kitchen, kitchen inclusive 5 luncher och 5 middagar 3 rätters med dryck. Maten var okej en del bra annat mindre bra. Men man behövde inte gå hungrig därifrån fick massor av mat. Om man sa lite så blev det i alla fall mycket. Kanontrevlig personal på Costas kitchen alltid glada och trevliga. Sängarna var kanon vi låg i huvudbyggnaden Athena mot omgivningarna tyst och lugnt på 4:e våningen. Bra gym. Minigolfbanan njaa inte så bra. Men i det stora hela okej.

Tack FlygaTillSolen
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

En mycket bra vistelse, bra mat i buffé restaurangen men det är VÄLDIGT stojigt och hög volym på grund av alla barn som får löpa fritt. Jag vet att det är ett familjehotell men lite ordning på sina små kan man väl ha. Gott om solstolar på stranden och trevliga o rena rum. Summering: trevligt o bra men åker man utan barn så ska man kanske välja ett annat hotell.

1  Tack torbj_rnw987