Tripadvisor
Kallithea
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 4 oktober 2019 från mobil enhet

Det som inte var helt ok är poolen iskall. Men havet var ljummet 27 man var dock tvungen att hålla sig i rörelse annars blev man biten av några småfiskar. Åt på Costas kitchen, kitchen inclusive 5 luncher och 5 middagar 3 rätters med dryck. Maten var okej en del bra annat mindre bra. Men man behövde inte gå hungrig därifrån fick massor av mat. Om man sa lite så blev det i alla fall mycket. Kanontrevlig personal på Costas kitchen alltid glada och trevliga. Sängarna var kanon vi låg i huvudbyggnaden Athena mot omgivningarna tyst och lugnt på 4:e våningen. Bra gym. Minigolfbanan njaa inte så bra. Men i det stora hela okej.

Tack FlygaTillSolen
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

En mycket bra vistelse, bra mat i buffé restaurangen men det är VÄLDIGT stojigt och hög volym på grund av alla barn som får löpa fritt. Jag vet att det är ett familjehotell men lite ordning på sina små kan man väl ha. Gott om solstolar på stranden och trevliga o rena rum. Summering: trevligt o bra men åker man utan barn så ska man kanske välja ett annat hotell.

Tack torbj_rnw987
Omdömet skrevs 22 september 2019

Kan varmt rekommendera detta stället! Bra mat, fina pooler och helt underbar personal och service! Ett speciellt tack till Seva i baren vid poolen. Alltid ett leende och inget är omöjligt att lösa! Rummen är alltid välstädade, poolområdet är fräscht och stranden ligger bara ett stenkast ifrån.

Tack Yngbrant
Omdömet skrevs 21 september 2019 från mobil enhet

Detta stället är helt inriktat på barnfamiljer och det finns pooler, vattenrutschbanor och lekplatser över hela hotellområdet för barn i alla åldrar. Lollo och Bernie går runt och umgås med barnen och ibland är det barn-show. Det finns lekland, TV- och datorrum, spelrum, biljard, etc. Maten, buffé som restaurang, har gott om alternativ för barnen och helt OK ”vuxenmat” med olika teman varje kväll. Efter en vecka blir det ändå lite samma-samma.

Det är väldigt nära till havet - bara en trappa eller gångstig ner, men stranden är stenig så ta med badskor. Där kan man hyra olika former av vattenfarkoster om man vill.

All Inclusive (om ni väljer det) betyder ”allt” - förutom pinnglass, exotiska drinkar typ Mojito, chips, popcorn, mm. men du får hur mycket öl, färdigblandade maskindrinkar, och kulglass du vill.

Nästan varje kväll är det musik-show med sång och dans (ABBA, rock, skräck, mm), riktigt uppskattat (även) bland vuxna.

En bekymmersfri vistelse utlovas.

Tack Sprawl75
Omdömet skrevs 20 september 2019

Fint och välvårdat hotell med barnfamiljerna i fokus - perfekt om man reser med barn. Våra stora uppskattade teen club och de små gillade miniland samt det stora utbudet av barnaktiviteter. Maten och service på Costas kitchen var toppen och generöst - vi uppskattade verkligen att slippa buffématsalen.

Läget är vackert vid havet, men lite avskilt. Taxi till Rhodos stad är enkelt att ta för 8 euro. När vi bokar Sunwing är det dock hotellupplevelsen som är lite av målet - att få umgås med familjen på ett enkelt och bekvämt sätt. Allt finns på hotellet, så närheten till omgivande städer/butiker är lite lägre prioriterad. Spaavdelningar var toppen - grym massage och ansiktsbehandling. Även SATS-klasserna var bra.

Enda minuset gäller nog städningen - man själv måste bädda ur alla sängar om man ska få renbäddat. En del bök när man är många i familjen och rörigt när man inte vet exakt när städningen ska komma. En dag missades även städningen av vårt rum, vilket kanske kan störa den petige.

Tack pisa80