Oj... de mesta gick fel.
1. Hade redan bokat och betalat för sen utcheckning, stämde av via mejl om det gick checka ut 15:00 istället. De gick inte istället ville ni i mejlet ha 300:- för en utcheckning vid 14:00, trotts jag redan betalat och då endast 200:-.
Påpekade detta och trotts detta ringde man från receptionen (och väckte mig då jag arbetat hela natten) vid 11 och sa jag var tvungen att checka ut...
2. Strömmen gick i rummet vid ett tillfälle nån timme efter jag checkat in. Efter det slutade TVn fungera som den skulle vilket var rätt irriterande då jag tänkt se en fotbollsmatch som jag skulle casta från telefonen... Hade provat Tvn att det gick att casta innan strömavbrottet och då fungera det. Efter funkade varken kanaler eller Cast...
3. Telefonen i rummet fungerade inte. Skulle man ringa receptionen så var det bara felaktig anknytning. När jag försökte ringa via mobil till receptionen så fick man autosvaret att ingen kunde svara då de var upptagna med att hjälpa sina kunder... gjorde heller att när jag skulle försöka sova någon timme vid 08:00 snåret så kunde jag heller inte ringa ner och be om väckning till 13:00... Då var jag redan ombytt så hade ingen lust att klä på mig för att gå ner ännu en gång till receptionen för att be om väckning...
Lustigt nog fungerar telefonen att ringa till så istället ringde receptionen redan strax...Oj... de mesta gick fel.
1. Hade redan bokat och betalat för sen utcheckning, stämde av via mejl om det gick checka ut 15:00 istället. De gick inte istället ville ni i mejlet ha 300:- för en utcheckning vid 14:00, trotts jag redan betalat och då endast 200:-.
Påpekade detta och trotts detta ringde man från receptionen (och väckte mig då jag arbetat hela natten) vid 11 och sa jag var tvungen att checka ut...
2. Strömmen gick i rummet vid ett tillfälle nån timme efter jag checkat in. Efter det slutade TVn fungera som den skulle vilket var rätt irriterande då jag tänkt se en fotbollsmatch som jag skulle casta från telefonen... Hade provat Tvn att det gick att casta innan strömavbrottet och då fungera det. Efter funkade varken kanaler eller Cast...
3. Telefonen i rummet fungerade inte. Skulle man ringa receptionen så var det bara felaktig anknytning. När jag försökte ringa via mobil till receptionen så fick man autosvaret att ingen kunde svara då de var upptagna med att hjälpa sina kunder... gjorde heller att när jag skulle försöka sova någon timme vid 08:00 snåret så kunde jag heller inte ringa ner och be om väckning till 13:00... Då var jag redan ombytt så hade ingen lust att klä på mig för att gå ner ännu en gång till receptionen för att be om väckning...
Lustigt nog fungerar telefonen att ringa till så istället ringde receptionen redan strax efter 11 för att be mig checka ut... Men alla missöden med ström etc gjorde att jag fick gå fram och tillbaka till receptionen ett flertal gånger....
Istället för att kunna slappna av kände jag att detta var endast pengar i sjön för mig. Trist. Mer
Visa färre