Official Hotel
eDreams110 US$
Orbitz.com110 US$
Vio.com135 US$
Omdömet skrevs 10 oktober 2022

Serveringen i restaurangen var av toppklass! Stefan med "crew" levererade en service som jag aldrig förr har skådat! Rummen var fina dock borde dom ha större kuddar, dessa var som prydnadskuddar, dvs inte svensk standard. Poolområdet var trevligt och även här var servicen snabb och bra. Maten var bra.
Borde kanske ha haft ett enklare system när man bokar större grupper via mail, mer rakt och tydligt men det blev bra till slut.

Tack pataG247OK
Patrick Roos, Hotelldirektör på Welcome Hotel Barkarby, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2022

Tack för fint omdöme och roligt att ni var så nöjd med vår service! Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 10 oktober 2022

Vi vår inte nöjda . Jakuzzy och poolen ligger utanför, poolen kal vatten stämmer inte 36 grader, i jakuzzi sitter samma folk hela tiden och blockerar, tillgång till SPA bara 3 timm varje dag . Sång 140 d ska vara stor dubbel säng. Alla middagar måste förre bokas ☹️ . De har inte tillräckligt plats plus att kommer folk utanför bara för äta .

Tack Klawy83

Tack för feedback! Våra pooler ligger utomhus men är uppvärmda året runt till 38 respektive 36 grader. Vi har även Superior Rum med 180 cm sängar om ni önskar prova det i framtiden. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 3 oktober 2022

Vi hade en super mysigt vistelse, mat och frukost är topp 10! Personalen i receptionen var mycket behjälpliga. Vi hade en medicin som behövde vara i kylen och dem fixade det utan problem. Kvinnan som jobbade i receptionen på kvällen den 1 Oktober va något utöver det extra. Super trevlig och hjälpsam! Kan varmt rekommendera detta hotell oavsett om det är för en middag eller en spa upplevelse. Kommer absolut besöka igen!

Tack Josefine L
Patrick Roos, Hotelldirektör på Welcome Hotel Barkarby, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2022

Tack Josefine för fint omdöme, vi är så glada att ni hade en härlig vistelse! Vi hoppas få se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 2 oktober 2022

Blev förvånad över hur god och vällagad maten i bistron var. Vi hade spa-passet 13-16 en fredag i september och det var så lyxigt att det var lite folk. Härlig uppvärmd pool och jacuzzi. Rummet var mysigt och modernt. Fin utsikt över pool-området.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Elin_HK_Uppsala

Vad roligt att ni uppskattade maten i vår Bistro och att ni njöt av vårt SPA. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 2 oktober 2022

Trevlig på alla sätt och vis för oss som sällan unnar oss något extra.
Maten på kvällen var vällagad, frukosten fantastisk.
Tråkiga är nu när man skall lämna omdöme är att man tvingas till minst 200 tecken för att kunna ge stället lite beröm.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack dalkulla22

Tack för ditt omdöme och vad kul att ni uppskattade vår mat såväl som frukosten! Vi hoppas ni snart kommer tillbaka!