eDreams
Kostnadsfri avbokning till den 21-07-02
Expedia.com111 US$
Official Hotel110 US$
Hurb119 US$

Hela upplevelse var mycket bra. Rekommenderar spa avdelningen. Trevlig bar personal. Jättebra frukost. Bra koll på all restriktioner på grund av pandemi. Nära Barkaby outlet. Helt enkelt vistelse var mycket bra. Kan tänka mig komma flera gånger. Tack

Tack fatimaarnautovic
Patrick Roos, Hotelldirektör på Welcome Hotel Barkarby, svarade på det här omdömetSvarade för 4 dagar sedan

Tack för fin feedback, roligt att ni hade en sådan bra vistelse! Varmt välkomna åter!

Jag o sambon unnade oss en natt på ett Superior rum med massage och spa-entre. Var mindre än vad vi hade tänkt med lite tråkig inredning men badrummet var underbart och stort. Massagen var otroligt bra och spa avdelningen var stor och rymlig, dock lite irriterad för det skulle enbart vara vi två på spa-avdelningen pga Covid och hade bokat 3 timmar men en medelåldersman kom och vägrade gå. Vanliga bastun var bra och rymlig men ångbastun luktade väldigt surt och såg inte så fräsch ut. Sängen var jätteskön och bra produkter från Rituals i badrummet. Hann inte kolla in gymmet tyvärr och det var för kallt ute för att bada i poolen. Frukosten var tråkig med inte stort utbud men förståligt med tanke på att det är en pandemi och inte mkt gäster allmänt som bor på hotell. Skulle absolut rekommendera om man bor i Norrort och vill "lyxa till" vardagen lite. Tyvärr hade de inte rumservice eller mini bar, vilket var konstigt när vi ändå betalade för de dyraste rummet.

Tack malin375

Tack Malin för fin feedback! Roligt att ni hade en härlig vistelse! Vi tar till oss era synpunkter och ser över så vi kan bli ännu bättre. Varmt välkommen åter!

Fantastisk spaavdelning! älskade att det fanns både ång och torrbastu samt kallbad.
Hampus i receptionen/baren var också otrolig! Så omhändertagande och serviceminded. Honom ska ni hålla hårt i! :)
Vi kommer definitivt komma tillbaka!

Tack cornelia98778

Tack Cornelia för fin feedback, roligt att ni hade en sådan bra vistelse! Vi ser fram emot att få välkomna er igen!

Bokat Lite lyxigare Executive rum. Dock inget speciellt med enkel IKEA inredning. Inträde till spa bestående av en pool, en bubbelpool och en bastu debiteras 395 kr. Trevlig personal i övrigt medelmåttigt.

Tack glob2000

Tack för er feedback och roligt att ni uppskattade vår personal. Varmt välkommen åter!

Vi hade en härlig tid! Bra ställe att ha en weekendgetaway :) Rent rum, bra mat, trevligt spa och vänlig personal. Det finns bara en jacuzzi (4 personer åt gången) Så vi fick vänta. Men om folk följer max 20 minuters regel i jacuzzi, kan alla ha en chans att njuta av det.

Tack zarifabehbud

Vad roligt att ni njöt av er upplevelse, varmt välkomna åter!