Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
eDreams116 US$
Priceline116 US$
Agoda.com116 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2021

Vi hade en härlig tid! Bra ställe att ha en weekendgetaway :) Rent rum, bra mat, trevligt spa och vänlig personal. Det finns bara en jacuzzi (4 personer åt gången) Så vi fick vänta. Men om folk följer max 20 minuters regel i jacuzzi, kan alla ha en chans att njuta av det.

Tack zarifabehbud
Patrick Roos, Hotelldirektör på Welcome Hotel Barkarby, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2021

Vad roligt att ni njöt av er upplevelse, varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Mycket bra poolområde. Med beröm till bartender christian (trots att han är aikare) som servade oss hela em. Rekommenderar stället. Och till Daniel i receptionen tog hand om vår kylväska. Vi kommer tillbaks/ fyra bajare

Tack 64clabbeKjell

Tack för fin feedback, roligt att ni hade så bra hos oss och varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Vi är nöjda med hela Spa-vistelsen, maten och servicen och kan tänka oss att komma tillbaka. Vädret var tyvärr inte med oss men det rår man inte på. Servicekänslan hos personalen stor . TACK!!!

Tack sinikka66s

Tack för fin feedback och extra roligt att ni uppskattade mat och service!

Omdömet skrevs 28 april 2021

Bodde under april med min fru. Mycket trevligt ställe, bra personal och god mat. Spaanläggningen är riktigt fräsch och har allt man önskar. Man ser att ägarna satsar, har modern inredning och bra lösningar. Smidig parkering och nära stan. Kan varmt rekommenderas till alla som vill ha härlig avkoppling!

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack Alexkvibbe

Tack för fin review och roligt att ni är nöjda! Ni är varmt välkomna åter, i höst kommer vi bland annat investerat i ett nytt spelrum med shuffleboard och pinigs.

Omdömet skrevs 28 april 2021

Welcome Hotel Barkaby har blivit mitt Go-to hotell när jag jobbar i stockholm. Jätte trevlig personal och praktiska rum med sköna sängar. Finns alltid gott om parkeringsplatser och god frukost. Aldrig problem med buller eller några andra besvär.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack marcusselberg

Tack Marcus för fin feedback och roligt att du trivs hos oss!