Official Hotel
eDreams
Omdömet skrevs 6 maj 2021

Vi är nöjda med hela Spa-vistelsen, maten och servicen och kan tänka oss att komma tillbaka. Vädret var tyvärr inte med oss men det rår man inte på. Servicekänslan hos personalen stor . TACK!!!

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack sinikka66s
Patrick Roos, Hotelldirektör på Welcome Hotel Barkarby, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Tack för fin feedback och extra roligt att ni uppskattade mat och service!

Omdömet skrevs 28 april 2021

Bodde under april med min fru. Mycket trevligt ställe, bra personal och god mat. Spaanläggningen är riktigt fräsch och har allt man önskar. Man ser att ägarna satsar, har modern inredning och bra lösningar. Smidig parkering och nära stan. Kan varmt rekommenderas till alla som vill ha härlig avkoppling!

1  Tack Alexkvibbe

Tack för fin review och roligt att ni är nöjda! Ni är varmt välkomna åter, i höst kommer vi bland annat investerat i ett nytt spelrum med shuffleboard och pinigs.

Omdömet skrevs 28 april 2021

Welcome Hotel Barkaby har blivit mitt Go-to hotell när jag jobbar i stockholm. Jätte trevlig personal och praktiska rum med sköna sängar. Finns alltid gott om parkeringsplatser och god frukost. Aldrig problem med buller eller några andra besvär.

Tack marcusselberg

Tack Marcus för fin feedback och roligt att du trivs hos oss!

Omdömet skrevs 26 april 2021

Rent, lugnt och mycket bekvämt hotell med fina schampo och duschgel. Jag var bara besviken av poolen är en del av spa och att det finns åldergräns. Man behöver läsa alla reglerna innan man bokar. Förutom det var vi glada.
Bra frukost och rummet har ett litet kylskåp.

Tack elizabethv800

Tack för din feedback och roligt att du uppskattade din vistelse. Vi ska se över våra hemsidor mm så informationen är tydlig, tack för det. Hoppas vi får se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 26 april 2021

Läget till Järva parken är bra. Minus för heltäckningsmattor i rummet. Servicen var bra . Plus för super frukost och spa.
Corona anpassat i spa.
Närhet till Barkaby station.
Fina omgivningar bakom hotellet.

Tack ivettesmultron

Tack för trevlig feedback, varmt välkommen åter!