Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Official Hotel
eDreams116 US$
Hurb118 US$
Omdömet skrevs 28 april 2021

Welcome Hotel Barkaby har blivit mitt Go-to hotell när jag jobbar i stockholm. Jätte trevlig personal och praktiska rum med sköna sängar. Finns alltid gott om parkeringsplatser och god frukost. Aldrig problem med buller eller några andra besvär.

Tack marcusselberg
Patrick Roos, Hotelldirektör på Welcome Hotel Barkarby, svarade på det här omdömetSvarade 17 juni 2021

Tack Marcus för fin feedback och roligt att du trivs hos oss!

Omdömet skrevs 26 april 2021

Rent, lugnt och mycket bekvämt hotell med fina schampo och duschgel. Jag var bara besviken av poolen är en del av spa och att det finns åldergräns. Man behöver läsa alla reglerna innan man bokar. Förutom det var vi glada.
Bra frukost och rummet har ett litet kylskåp.

Tack elizabethv800

Tack för din feedback och roligt att du uppskattade din vistelse. Vi ska se över våra hemsidor mm så informationen är tydlig, tack för det. Hoppas vi får se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 26 april 2021

Läget till Järva parken är bra. Minus för heltäckningsmattor i rummet. Servicen var bra . Plus för super frukost och spa.
Corona anpassat i spa.
Närhet till Barkaby station.
Fina omgivningar bakom hotellet.

Tack ivettesmultron

Tack för trevlig feedback, varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Spa-kvällen blev mindre bra då några gäster trodde att man var på en klubb på Ibiza. Man lyckades få bartenderns uppmärksamhet lite väl mycket som dessutom startade nån Technomusik som dunkade i nästan tre timmar. Lång väntan på att få köpa nåt i baren då personal hellre underhöll det kvinnliga sällskapet eller inte var på plats. Drog ner upplevelsen till att bli annat än en skön avkoppling.

Tack Sightseer39561712675
Linn Karlsson Malinen, Annan på Welcome Hotel Barkarby, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2021

Hej, Tack för er feedback, vi tar självklart vidare detta internt.
Bästa hälsningar Linn

Omdömet skrevs 16 april 2021

Welcome Hitel Barkaby.... Spa med frukost! God och varierande frukost trots Covid. Underbar varm pool och bubbelpool. Vanlig bastu, ångbastu och kallbad. Bra SPA med varierande utbud. Personalen väldig trevlig trevlig och tillmötesgående... Rekommenderar detta varmt.

Tack tanjaa49

Hej, Tack för er feedback. Vad trevligt att ni uppskattade vår frukost och service.
Vi ser fram emot att välkomna er igen!
Bästa hälsningar Linn