Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 133 US$/natt.

Connect Hotel Kista(Kista)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 85 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Best Western Plus Sthlm Bromma(Bromma)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

2025 av 453 omdömen
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Påsk på Görväln - helt fantastiskt! Nöjda med precis allt. Vi började påskhelgen med ett dygn på slottet. Allt från otroligt fin och välkomponerad 4-rätter, drink i baren, frukost jättetrevlig personal till grymt sköna sängar, högsta betyg!

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack kaje02
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Ett favoritställe som vi återvänder till om och om igen. Superfina rum av olika karaktär, alla med samma sköna sängar. Spännande och vällagade menyer i restaurangen. Trevlig omgivning med några olika promenadstråk.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Helt fantastiskt ställe och personal!
Kommer rekommenderas varmt till vänner och familj.
Frukosten var gudomlig och lik så middagen. 7 rätters blev dock lite för mycket mat.
Rummet var personligt och man kände sig verkligen som hemma!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack jennifersO593CN
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2018

Tack för den fina återkopplingen jennifers0593CN! Vad roligt att höra att er vistelse var en underbar en. Vi välkomnar gärna er och er familj tillbaka!

Omdömet skrevs 11 februari 2018

Fantastiskt bra ställe med god mat och dryck men framförallt hög service av personalen. Bra rymligt rum rum med sköna sängar. Ligger i en vacker omgivning. Baren hade otaliga sorter med gin och bartendern gjorde egen tonic. Maten smakade fantastiskt. Kommer gärna tillbaka.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack W3622BJjohnl
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Hej John! Vad roligt att ni var så nöjda med ert besök och att ni fick den fantastiska upplevelse vi vill ge alla våra besökare. Vi ser framemot att välkomna er snart igen!

Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Har åkt hit med min man fyra gånger och tagit paket med övernattning, middag och frukost. Maten är fantastisk och frukostbuffen bland de bästa jag ätit. Hotellet är supermysigt, och det är trevligt att ta en promenad i omgivningarna. Rekommenderas!

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Stina R
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2018

Tack Stina R för att du delat med dig av din upplevelse du hade under ditt besök! Det gläder oss att ni haft det så bra och valt att komma tillbaka till oss flertal gånger. Vi hoppas på att snart få se er igen!