Omdömet skrevs 29 januari 2018

Personligt men litet rum. Bra standard på säng och badrum. + i kanten för värmeljusen för extra mysig stämning. Bra och trevlig frukostbuffé utan att vara överdådig (kvalitet över kvantitet). Trevlig personal!

Tack vera840
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2018

Vad härligt att höra att ni var så nöjda med er vistelse och att ni fick njuta av upplevelsen! Vera 840 vi hoppas på att få välkomna er snart igen!

Omdömet skrevs 28 januari 2018

En fantastisk vistelse där alla förväntningar överträffades. Vacker och harmonisk miljö inne som ute, trevlig personal som gjorde det lilla extra hela tiden. Suveränt god mat och dryck. Drinkarna i baren var blandade med stor finess av en skicklig och trevlig bartender. Dessutom väldigt sköna sängar.

Tack G9281YDmarieh

Tack för återkopplingen G9281Dmarieh! Det glädjer oss att höra att ni hade en perfekt upplevelse hos oss och att ni fick njuta av besöket. Vi hoppas på att få välkomna er snart igen!

Omdömet skrevs 28 januari 2018

vi är supernöjda med vår vistelse på slottet
maten va jätte god servering personalen. va jätte duktiga och trevliga.
receptionisten va jätte gullig och trevlig.
slottet va jätte fint .
promenad slingan va jätte fin , det fanns mycket att titta på bland annat djur.
rummet va så rent och fint
Vi kommer gärna tillbaka till slottet .

Tack 531sabinas

Tack för återkopplingen 531sabinas! Vad roligt att ni var nöjde med er vistelse och fick en fantastisk upplevelse. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Vilket slott! Vilka omgivningar! Vilka lokaler! Vilket rum! Svenska Landslagskocken blir nog ledsen att inte bli omnämnd, så ja: Maten var outstanding också.
Passar lika bra för konferens som för romantisk weekend skulle jag tro.
Hoppas komma hit flera gånger!

Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Tina V
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Tack för återkopplingen Tina V! Vad kul att att hör att du var så nöjd med vistelsen, visst får man mycket energi till mötet hos oss. Vi hoppas snart få se dig igen hos oss, finns olika romantiska val.

Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

En skön avkoppling på slottet med matpaket och övernattning i en av slottsflyglarna, Casual Friday.
Mysigt rum där man behåller en gammal stil men moderniserar och får en lyxig känsla.
God mat och trevlig personal.
En skön avkoppling nära stan.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack apettson
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2018

Vi blir så glada av att höra att ni haft en underbar vistelse och fått njuta av vårt Casual Friday paket och samla energi till vardagen. Vi hoppas på att få se er snart hos oss igen!