Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 juni 2017

Väldigt mysigt och trevligt. Proffsig personal och väldigt bra mat. Hög standard på rummen och fantastisk omgivning. Kommer absolut att åka hit fler gånger men då med sambon för en mysig helg. Toppen.

Tack danne1060
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2017

Tack danne1060 för återkopplingen! Vad glada vi blir att din vistelse var så lyckad och att ni var så nöjda. Vi ser framemot ditt nästa besök!

Omdömet skrevs 13 juni 2017

Servicen, maten, rummen, miljön. Allt var så fantastiskt och vi kommer garanterat komma tillbaka så fort tillfälle ges.
Sängen som vi fick på vårt rum var underbar. Vi ville inte ta oss ur den.
Frukosten var helt utomordentlig, jag saknade ingenting.

Maten går ej att beskriva med ord, för att ens göra den rättvis. Man måste uppleva maten för att förstå. Men ett ord som kan beskriva den är Helt underbar!

Tack 717angelicaf
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2017

Hej 717angelicaf! Tack för återkoppling och vad glada vi blir att ni var så nöjda med vistelsen! Vi hoppas på att få se er här snart igen!

Omdömet skrevs 12 juni 2017

Utomordentlig service, väldigt fint, annorlunda och personligt slott. Både offentliga och privata rum var väldigt fina, man blev verkligen glad av att vara där. Personalen verkade verkligen trivas med sina jobb och tog oss som gäster på största allvar. Även väldigt fin och lugn utomhusmiljö. God mat och bra dryck. Även fantastisk service och riktigt brs drinkar av killen i baren (Adam tror jag han hette)

Tack B0bKatt

Hej B0bKatt! Tack för återkopplingen och vad roligt att höra att vistelsen var så lyckad! Det glädjer oss att höra och det ger oss ny energi att fortsätta vidareutveckla produkten! Jag skall hälsa Adam att ni gillade drinkarna. Välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 juni 2017

Jag och min man hade en härlig gastroweekend och njöt av varandras sällskap, mat, personal och omgivning! Vi hade inga förväntningar när vi kom dit och blev riktigt glatt överraskade över kvalitet i allt!!

Tack 542maline
Jyrki S, Hotelldirektör på Görvälns Slott, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2017

Tack för återkopplingen 542maline! Vad roligt att höra att du och din man kunde njuta fullt ut av ert besök hos oss! Vårt mål med våra helgpaket är att gästerna skall kunna ta en paus från vardagen och komma till oss, koppla av och njuta av varandras sällskap och vårda sin kärlek samt få ny energi att dela med sig av den och kunna ta hand om sina nära och kära när man återvänder till vardagen. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 juni 2017

De var en FANTASTISK upplevelse allt från rummet till maten och personalen och inte att förglömma omgivningen!!! Jag skulle absolut rekommendera Görvälns slott för ett besök och de kommer inte att göra någon besviken...

Tack G6318FKannak

Vad glada vi blir att du G6318FKannak hade en sådan lyckad vistelse hos oss och att du är så nöjd med din upplevelse. Vi ser detta som en kvittens på att det vi gör är rätt och detta ger oss ny inspiration att fortsätta vidareutveckla produkten och servicen för framtiden. Välkommen tillbaka!