“Väldigt nöjd”
Omdöme om Säby Gård Café

Säby Gård Café
Rankad som nr 8 av 61 Restauranger i Jarfalla
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fanns lite enklare mat att välja mellan, typ mackor, pajer och soppor. Väldigt gott.
På fikafronten fanns det även ett glutenfritt och mjölkfritt alternativ. Även det vi testade där var väldigt gott.
Enda nackdelen vi upptäckte var att nu på vintern så blev det väldigt högljutt när alla satt inomhus. Det fanns även en övervåning, men alla satt nere då det var klart mysigast.
Väldigt vacker natur runt om att promenera i. Vi ser klart fram emot ett återbesök i sommar.

Datum för besöket: februari 2020
Tack SvanteD

Omdömet skrevs 13 januari 2020

Bra miljö ,mysig ,god kaffe ,maten är lite si och så och dyrt . Jag tycker om att fika där . Trevlig personal vilken gör att man trivs bra där .

Datum för besöket: december 2019
Tack mohammadaF7818GL
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

I härlig omgivning ligger detta café med mkt gott. Allt är hembakat och väldigt gott. Generösa portioner av maten och stora fina bullar. Byggnaden är ett äldre rött hus med charmig stil. Uteservering på sommaren där man kan se hästar i hagen från den närbelägna ridskolan.

Datum för besöket: juni 2019
Tack lillaq66
Omdömet skrevs 16 januari 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt och gott .
Ibland är inte resan målet utan nät man rör sig på Järvafältet är caféet målet, lätt att komma ut och röra sig med sånt mål.

Datum för besöket: januari 2019
Tack BoBoShoo
Omdömet skrevs 8 december 2018 från mobil enhet

Jag har besökt många caféer genom åren, det här caféet är mysigt, superhärlig personal med de absolut godaste bakelserna
Att besöka det här caféet är ett måste!☺️

Datum för besöket: december 2018
Tack Pamela J

Resenärer som tittade på Säby Gård Café tittade också på

Jarfalla, Stockholms län

Besökt Säby Gård Café? Berätta vad du tyckte!