“Fantastiskt boende med fin pool och trädgård”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ulrika S
Finspång, Sverige
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“Fantastiskt boende med fin pool och trädgård”
Omdömet skrevs 26 juli 2015 för en vistelse i juli 2015

Detta är en fantastiskt fin villa med härlig pool och trädgård. Ägaren har varit mycket vänlig och professionell både före och under vår vistelse. Huset var/är välstädat och hemtrevligt. Vi kände oss också väldigt välkomna vid ankomsten. Vi fick tips och guidning på ett mycket trevligt sätt och hade vi önskat kändes det som om vi kunde fått mer support.
Huset kändes avskilt med hjälp av bra planering av trädgård och murar, trots att det ligger nära vägen.
Jag rekommenderar verkligen detta boende och reser gärna tillbaka till just detta boende!

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Vi gillade husets stil och planlösning och den fantastiska poolen och trädgården
Gillade minst: De lite hårda kuddarna
Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Per S
Nivå 5 Skribent
75 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
“Oas i Apulien”
Omdömet skrevs 26 juli 2015 för en vistelse i juli 2015

Stannade i en vecka i denna mycket vackra, välskötta och välanlagda villa. Det vi värdesatte var möjligheterna att laga och äta mat, bada i poolen, lugnet, närheten till mataffärer (5 minuter med bil). Vi blev mycket väl bemötta av ägaren (Anna) även om vi hade lite språkproblem (vi kan inte italienska). Vi använda huset som bas för utflykter till adriatiska havet, Martina Franca, Castellana och Ostuni vilket fungerade utmärkt.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Poolen
Gillade minst: Lite mer köksredskap hade förenklat matlagningen
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Personer med funktionshinder Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera