“Super Goda pizzor och hamburgare”
Omdöme om Pizzeria Campino

Pizzeria Campino
Rankad som nr 5 av 12 Restauranger i Gislaved
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Super Goda pizzor och hamburgare, hemtrevligt miljö efter renovering.
Alltid trevligt personal. Stans bästa Pizzeria.

1  Tack 475elenor

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Ätit här en gång i mitt liv och direkt jag hade ätit klart blev jag så jäkla dålig. Sätter aldrig mer min fot där. Fy sjutton!

Tack CbeSsk
Omdömet skrevs 24 februari 2018

Trevligt personal, hemtrevligt pizzeria.
Så goda pizzor och fräsch Hamburgare! Rekommenderar starkt till alla.

Tack 475elenor
Omdömet skrevs 9 november 2017 från mobil enhet

Mycket trevliga killar och riktigt goda pizzor. Men miljön är skramlig och ocharmig. Som take-away helt ok.

1  Tack Kicki G
Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Jag åt en Bambino precis som Bengt Ö här ovan gjorde. Osäkert om Bengt är förståndshandikappad, lider av någon annan allvarlig åkomma eller om han är delägare i pizzerian.

Det var utan tvivel den vidrigaste pizzan jag ätit. "kycklingen" som mer såg ut som ett gäng fotsulor någon har knallat runt ekvatorn med, smakade rövskägg.

Jag rekommenderar inte pizzerian till någon, såvida du inte saknar smaklökar, är blind och saknar förmågan att känna lukt.

2  Tack MatMedvetenMan

Resenärer som tittade på Pizzeria Campino tittade också på

Gislaved, Jönköpings län

Besökt Pizzeria Campino? Berätta vad du tyckte!