5 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com302 US$
Radissonhotels.com303 US$
Travelocity302 US$
Priceline303 US$
Trip.com339 US$
Omdömet skrevs 18 april 2022

Helt okej, undvik middagsbufféer och ha inte för höga förväntningar på rummet. Väldigt bra skidförråd och smidigt med skiduthyrning vid hotellet. Notera att det bara finns tre restauranger som serverar middag, vill man äta något annat än pizza, hamburgare eller fish and chips måste du ta taxi till högfjällscenter.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack KMP27
Omdömet skrevs 11 april 2022

Frukost och spaavdelningarna är alldeles för små för att hantera ett fullbokat hotell. Fanns inga tider för frukost och spa när inte backarna hade öppet. Vill man åka skidor så måste man hänga på låset för att boka tider för frukost och spa ett par dagar innan man kommer. Det får man ingen som helst information om, så det blev en väldigt tråkig överraskning på plats.
Rummet skulle vara ljudisolerat. Men fick ett rum ovanför after skin, så där fick man ligga och lyssna på musiken fram till midnatt...

Datum för vistelsen: april 2022
Tack B1123DIdank
Omdömet skrevs 19 mars 2022

En besvikelse trots den fina positionen av hotellet kostar allt extrmet mycket pengar. Rummet är litet men väldigt dyr, men gymmet kostar pengar, morginrosk kostar pengar, biljard kostar pengar även om rummt kostar mer är 3000 kr per natt. Väldigt lyhört på rummet. Men fin frukost och fantastiska skidbackar!

Tack lchiri_127300
Omdömet skrevs 18 mars 2022

Ett utmärkt hotell för alls barnfamiljer till par. Maten var supergod och man märkte hur bra kvalite det var. Det var nära till backarna, bara 10 meter nerförsbacke så man kunde glida ner till liften. Det ända negativa var att man inte fick exakt så mycke mat man kanske hade velat ha på buffén som ändå kostade 420 norska kronor + dricka då. Även lite lyhörda rum för oss som bodde brevid en barnfamilj☺️ annars superbra hotell och service

Tack filipmattsson
Omdömet skrevs 12 mars 2022

Matos från från ventilationen trängde i rummet och gav en illaluktande doft som satte sig i kläderna. Ena dagen stank rummet kålsoppa näst dag var det baconlukt i flera timmar. Receptionen kunde inte åtgärda problemet , verkade dessutom vara känt sedan innan. Fick till slut byta rum men då kändes inte våra reskläder längre fräscha. Erhöll ingen kompensation trots uppenbart fel på ventilationen.

Tack 270tomash