4 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com302 US$
Radissonhotels.com303 US$
Travelocity302 US$
Priceline303 US$
Trip.com339 US$
Omdömet skrevs 12 mars 2022

Matos från från ventilationen trängde i rummet och gav en illaluktande doft som satte sig i kläderna. Ena dagen stank rummet kålsoppa näst dag var det baconlukt i flera timmar. Receptionen kunde inte åtgärda problemet , verkade dessutom vara känt sedan innan. Fick till slut byta rum men då kändes inte våra reskläder längre fräscha. Erhöll ingen kompensation trots uppenbart fel på ventilationen.

Tack 270tomash
Omdömet skrevs 9 mars 2022

Fina rum med härliga sängar, 2 sköna fåtöljer och fin utsikt. Ski in ski out fungerade superbra. Bra med skidskåp. Ingen trängsel. Trevlig personal,. Bra med inomhusgarage. Rent och fräscht, dock städades det inte och byttes inga handdukar i vårt rum på våra 3 övernattningar. Man använder ju handdukarna ordentligt på en skidresa...Vi fick gå riktigt långt för att komma till restaurang och reception, bodde i huset längst bort. Dåligt utbud av restauranger om man inte vill äta kvällsbuffen som fått dålig kritik av många. Åt på Stabben 2 kvällar och på pizzerian en dag, helt ok mat där. Frukosten var superbra på hotellet. Vi trivdes men det är ett dyrt hotell att bo på.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack Malin B
Omdömet skrevs 7 mars 2022 från mobil enhet

Utmärkt läge, rymliga rum, utsökt mat, perfekt service. mycket skicklig ledning säkerställer att alla tjänster fungerar utmärkt. Här känner du dig som hemma. Personalen är mycket uppmärksam och gästvänliga.
Jag vill särskilt tacka värdinnorna i restaurangen Anca för den varma och inbjudande atmosfären under middagarna.
Vi kommer definitivt tillbaka!

Tack elenai364
Omdömet skrevs 6 mars 2022 från mobil enhet

Hotell som får godkänt plus. Det ligger bra till nära backar, det är stort och har mycket erbjuda utan erbjuda det där lilla extra. Frukost får bara godkänt, helt ok. Gymmet jättelitet och kostar pengar trots att du bor på hotellet. Skidrum slitet, trångt och gammalt. Besökte ski lodge Hundfjället några veckor innan och det var 10ggr bättre, det är nyare, modernare och ger dig det där lilla extra

Tack Guide795503
Omdömet skrevs 28 februari 2022

Hotellet ligger bra till, nära till backar. Kan dock sakna ett större utbud av mat om man inte vill laga mat i lägenheten.
Buffén kvällstid var riktigt kass och dyr (för den mat som serverades), bland det sämsta jag ätit.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack mikael212