Omdömet skrevs 22 februari 2020

Trevligt hotell med bra läge. Bra service från personal överallt på hela hotellet. Snygg inredning, väldigt bra frukost och perfekt läge. Vi besöker hotellet 1-2 gånger per säsong. Bra parkering. Enkelt att vara gäst.

Tack harnes292028
jonasg730, Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences Trysil, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Hej harnes292028,

Tack så mycket för de vänliga orden och för att du tog dig tid att dela med dig om din upplevelse hos oss. Jag blev extra glad att läsa att du tycker att personalen ger bra service. Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna dig tillbaka till Trysil inom kort.

Mvh,
Jonas

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Trevligt Hotell uppe i backen med perfekt ski-in ski-out lägen. Bra parkeringsmöjligheter. Buffématen på middagen och frukosten överträffade våra förväntningar. Vi nyttjade inte SPA å Gym men trevligt att det finns om vädret sviker

Tack johanb303
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences Trysil, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2020

Hej johanb303,

Tack för din feedback angående din vistelse med oss. Hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 9 februari 2020

Hej, fint hotell med bra lägenheter med mysig inredning, bra i storleken. Superhärligt spa för hela familjen. Perfekt med skidskåpen och lätt ut i backarna. Tråkigt vid utcheckning att de missade att informera mig angående en pollett så jag fick slänga ut 50 kr nere vid vägen för att komma ut.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack karbe26

Hej karbe26,

Hej kul att höra att ni hade en bra vistelse med oss, tråkigt avslut dock att ni inte fick med er en polett till vägbommen.

Omdömet skrevs 9 februari 2020

Vi bodde i en lägenhet med två sovrum. Rummet var bra utrustat med spis, kyl/frys och diskmaskin. Sovrummen bra och man sov väldigt gott. Vånigssängen var väl inte den bästa, men det gick ok och den var skön att sova i.

Tack charlottabylander

Hej charlottabylander,

Tack för din feedback angående din vistelse med oss.

Omdömet skrevs 9 februari 2020

Fint rum och smidigt bro mellan lägenhet och receptionen, perfekt läge och buss transfer. Lugn på korridoren. Trevlig service. Det endast vi tycker liten synd är att sägen och kudde är för mjuka. Iaf vi vill återkomma.

Tack Michelle L

Hej Michelle L,

Tack för din feedabck angående din vistelse med oss. Kul att du trivdes.

Får önska dig en fortsatt fin dag!