Omdömet skrevs 15 februari 2020

Fantastiskt familjehotell när skidbacken (ski in/ut). Kan rekommendera hotellets café Mt Mocca för lunch för de som vill äta fräscha mindre måltider i lugn och trevlig miljö. Enda nackdelen är att hotellets skidaffär stängde tidigt.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack chrillec2020
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Strålande bemötande och en trevlig uppgradering som medlem! Den bästa frukosten i Trysil. Perfekt länge i backen med ski in/out och en trevlig utsikt mot pisten och dalen. Härligt att kunna koppla av i poolen efter en intensiv skiddag. På återseende!

Tack larsbjork2016
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi hade ett fint stort rum med fräscht badrum, men det var lite varmt och svag belysning. Hotellet har perfekt läge att ta sig ut i backen. Riklig frukostbuffé och verkligen goda middagsbufféer i restaurang Hill.

Tack KarinGreen
Omdömet skrevs 6 januari 2020

Stora och trevliga rum med bra sängar och rent och snyggt. Perfekt läge med ski in/out.
Kostnaden för den upplevelse vi fick rimmar inte. I och för sig ett stort rum med soffa och tv hörna. Men för 2500 kr natten förväntar jag mig lite mer
Framför allt lite lugn och ro. Hotellet kryllade av barnfamiljer . Dessa barn sprang runt o lekte utan för rummet . De var i varenda restaurang och hoppade runt och stökade . Starkt tveksam tiĺl att återvända.

Tack mkurte511031
Omdömet skrevs 4 januari 2020

Vi åkte över nyår med familjen för skidresa. Hotellet över lag fint, medbra rum och sängar samt en del olika aktiviteter. Läget bra mitt i backen. Servicen på restaurangerna med långa väntetider och de lyckades sjabba våra beställningar två gånger. I receptionen fick vi vid ankomst inte heller någon info om frukost, parkering eller andra praktiska detaljer.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack fredrik405
Seaside28587357964, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2020

Hej
Jag ber om ursäkt för att er vistelse inte blev som förväntat. Samt att vi inte lyckades ta hand om er restaurang beställning, ge er information om hotellet.

Trots att vi inte levererade toppservice hoppas jag att ni har haft fina dagar i Trysil.

Maria Åhgren
General Manager