Omdömet skrevs 6 januari 2020

Stora och trevliga rum med bra sängar och rent och snyggt. Perfekt läge med ski in/out.
Kostnaden för den upplevelse vi fick rimmar inte. I och för sig ett stort rum med soffa och tv hörna. Men för 2500 kr natten förväntar jag mig lite mer
Framför allt lite lugn och ro. Hotellet kryllade av barnfamiljer . Dessa barn sprang runt o lekte utan för rummet . De var i varenda restaurang och hoppade runt och stökade . Starkt tveksam tiĺl att återvända.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack mkurte511031
Omdömet skrevs 4 januari 2020

Vi åkte över nyår med familjen för skidresa. Hotellet över lag fint, medbra rum och sängar samt en del olika aktiviteter. Läget bra mitt i backen. Servicen på restaurangerna med långa väntetider och de lyckades sjabba våra beställningar två gånger. I receptionen fick vi vid ankomst inte heller någon info om frukost, parkering eller andra praktiska detaljer.

Tack fredrik405
Seaside28587357964, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2020

Hej
Jag ber om ursäkt för att er vistelse inte blev som förväntat. Samt att vi inte lyckades ta hand om er restaurang beställning, ge er information om hotellet.

Trots att vi inte levererade toppservice hoppas jag att ni har haft fina dagar i Trysil.

Maria Åhgren
General Manager

Omdömet skrevs 30 december 2019

Bra grundförutsättningar med fint läge och bra faciliteter men servicenivå, matkvalitet och städning brister. Lever inte riktigt upp till prisnivån. Man känner sig inte riktigt välkommen och omhändertagen utan får intrycket av att det sparas in på personal och kvalitet.

Tack F2305XEdaniel
Seaside28587357964, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2019

Hej,
Tack för att du tog dig tiden att skriva ner dina synpunkter. Tråkigt att vi inte levde upp till dina förväntningar, vi får se över våra rutiner för att ge alla gäster varmt välkomnande samt känna sig omhändertagna.

Gott Nytt År
Maria Åhgren
GM

Omdömet skrevs 27 december 2019

Rekommenderas
Perfekt läge i skidbacken med skiout/skiin möjlighet
Skidgarderob på samma plan så man slipper dra på skidor och pjäxor.
Flera restauranger att välja på med mat som passar alla.
Vi Kommer åter

Tack 31 884
Omdömet skrevs 18 december 2019

Slitet hotell i behov av renovering, nedliggna sängar, gamla knöliga kuddar och täcken. Rummet var inte ordentligt städat när jag checkade in, daglig städning var dock bra. Iskallt rum - varför kan personalen inte se till att vrida reglage på elementet samma dag som gästen kommer?). Värdeskåp helt trasigt, fick be personal att åtgärda detta och det gjordes i princip omgående...Mycket rymliga rum, dock saknas det fler avställningsytor. Frukost ok, men jag förväntar mig bättre utbud och definitivt nybryggt kaffe istället för smaklöst apparatkaffe på ett 4-stjärnigt hotell...Frukost blev plötsligt så mycket bättre och lyxigare över helgen, när fler gäster bodde på hotellet vilket jag tycker är ytterst märkligt...Utmärkt läge med ski-in /ski-out, hiss från 2 stängda garage direkt upp till rummen. Har inte testat bassäng, vilket var synd, kanske blir det en annan gång. Otroligt trevlig och serviceinriktad personal, de får en klar 10! På det stora hela - hotell med utmärkt läge som definitivt har sett sina bästa dagar och med otroligt professionell, trevlig och serviceinriktad personal som huvudstyrka! Jag skulle nog komma tillbaka - om jag fick betala rätt (läs:lägre) pris .

• Restyp: Reste ensam
Tack lalalazarevic