Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Travelocity208 US$
eDreams208 US$
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Bra frukost och bekväm säng. Tyvärr hade rummet jag fick en dörr direkt in till grannrummet och genom den kunde man höra vartenda ord som sades i rummet intill. Dessutom fungerade Wifi svajigt på rummet. Eftersom jag stannade två nätter bad jag vid första frukosten om att få byta rum. Fick då höra att det var fullt och att jag möjligen kunde höra efter på eftermiddagen om det hade ändrats på något sätt. När jag gjorde det fick jag besked om att jag hörde av mig för sent och att det då inte fanns någon städpersonal kvar som kunde städa mitt första rum, så byte kunde inte ske...
Ett ytterligare minus var när jag åt i hotellets restaurang och beställde en viss dryck, som stod på menyn men tydligen inte fanns. Då fick jag istället in en dyrare variant av samma märke utan att bli tillfrågad. När jag påtalade det fick jag ingen ursäkt eller erbjudande om att få någon annan dryck istället. Det var lång väntan på maten, som annars smakade bra.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack pappa_de
Elgstua, Manager på Scandic Elgstua, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2020

Tusen takk for besøket. Vi beklager og er lei oss for det som gikk galt under ditt opphold og vil se på hva vi kan gjøre med rutiner for at det ikke skal skje igjen. F eks burde det vært notert at du ønsket et annet rom, slik at det ikke ble glemt. Vi håper du gir oss en sjanse til å ønske deg velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Omdömet skrevs 30 oktober 2019

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Elgstua, Leder  på Scandic Elgstua, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2019

Omdömet skrevs 11 mars 2019

Bra service och trevligt bemötande i receptionen. Trevlig restaurang och superfrukost, vi blev till och med serverade påtår på kaffet vid bordet på morgonen. Bekväma rum och sängar. Perfekt stopp på väg till eller från fjällen!

Datum för vistelsen: mars 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Explore33873061730

Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Omdömet skrevs 5 mars 2019

Fräscha rum med sköna sängar, mörkläggningsgardiner. Ett litet, men helt ok gym i källaren.
Frukosten är sååå bra här. Finns lite av varje, frukt, grönt, ägg, gröt, hemlagad leverpastej, lax m.m.m.m
Personalen är också toppen.
Det kan dock bli lite varmt på rummen.

Datum för vistelsen: februari 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack annasP3665BD

Omdömet skrevs 12 februari 2019 från mobil enhet

Övernattade en natt på väg mot Trysil
Bokat rum för 4 peronet.
Fick ett familjerum på 4 våningen.
Rent och snyggt, och bra med plats.
Frukosten är riktigt bra och rekomenderas starkt, finns allt.

Lätt att parkera precis utanför och kostar inget extra.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Sjowall75
Elgstua, Manager på Scandic Elgstua, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2019

Tusen takk Sjowall75, for så fin anmeldelse av oss. Så snilt og vi setter stor pris på at du valgte å bo hos oss.
Velkommen tilbake. Mvh Solrunn, Scandic Elgstua