Kostnadsfri avbokning till den 21-10-31
Booking.com207 US$
eDreams207 US$
Omdömet skrevs 30 oktober 2019

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Elgstua, Leder  på Scandic Elgstua, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2019

Omdömet skrevs 11 mars 2019

Bra service och trevligt bemötande i receptionen. Trevlig restaurang och superfrukost, vi blev till och med serverade påtår på kaffet vid bordet på morgonen. Bekväma rum och sängar. Perfekt stopp på väg till eller från fjällen!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Explore33873061730
Elgstua, Manager på Scandic Elgstua, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2020

Tusen takk for besøket og for fin omtale. Det setter vi pris på. Velkommen tilbake. Mvh alle oss på Elgstua

Omdömet skrevs 5 mars 2019

Fräscha rum med sköna sängar, mörkläggningsgardiner. Ett litet, men helt ok gym i källaren.
Frukosten är sååå bra här. Finns lite av varje, frukt, grönt, ägg, gröt, hemlagad leverpastej, lax m.m.m.m
Personalen är också toppen.
Det kan dock bli lite varmt på rummen.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack annasP3665BD

Omdömet skrevs 12 februari 2019 från mobil enhet

Övernattade en natt på väg mot Trysil
Bokat rum för 4 peronet.
Fick ett familjerum på 4 våningen.
Rent och snyggt, och bra med plats.
Frukosten är riktigt bra och rekomenderas starkt, finns allt.

Lätt att parkera precis utanför och kostar inget extra.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Sjowall75
Elgstua, Manager på Scandic Elgstua, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2019

Tusen takk Sjowall75, for så fin anmeldelse av oss. Så snilt og vi setter stor pris på at du valgte å bo hos oss.
Velkommen tilbake. Mvh Solrunn, Scandic Elgstua

Omdömet skrevs 11 februari 2019

Nya fina lokaler och rum. Bra sängar fin dusch.men middagen kunde önskas mer ifrån.Åt en dagens fisk som smakade väldigt lite. Inga kryddor. Tips är att lite skirat smör eller krydda gräddfilen. Annars bra.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack libbanstevik

Tusen takk libbanstevik, din anmeldelse av oss. Vi er lei oss for at fisken til middag ikke smakte som forventet, men vi håper du fikk spist deg god og mett. Velkommen tilbake. Mvh Solrunn, Scandic Elgstua