Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Kostnadsfri avbokning till den 21-11-07
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
eDreams208 US$
FindHotel208 US$
Omdömet skrevs 12 februari 2019 från mobil enhet

Övernattade en natt på väg mot Trysil
Bokat rum för 4 peronet.
Fick ett familjerum på 4 våningen.
Rent och snyggt, och bra med plats.
Frukosten är riktigt bra och rekomenderas starkt, finns allt.

Lätt att parkera precis utanför och kostar inget extra.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack Sjowall75
Elgstua, Manager på Scandic Elgstua, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2019

Tusen takk Sjowall75, for så fin anmeldelse av oss. Så snilt og vi setter stor pris på at du valgte å bo hos oss.
Velkommen tilbake. Mvh Solrunn, Scandic Elgstua

Omdömet skrevs 11 februari 2019

Nya fina lokaler och rum. Bra sängar fin dusch.men middagen kunde önskas mer ifrån.Åt en dagens fisk som smakade väldigt lite. Inga kryddor. Tips är att lite skirat smör eller krydda gräddfilen. Annars bra.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack libbanstevik

Tusen takk libbanstevik, din anmeldelse av oss. Vi er lei oss for at fisken til middag ikke smakte som forventet, men vi håper du fikk spist deg god og mett. Velkommen tilbake. Mvh Solrunn, Scandic Elgstua

Omdömet skrevs 28 maj 2018

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömet skrevs 18 april 2018

Hotellet hade en inbjudande lobby. Rummen var välstädade rena och ljusa. Frukosten var fantastisk och innehöll allt man kunde önska.Personalen var otroligt trevliga och tillmötesgående Vi checkade in ganska så sent och åt därför på ett snabbmatshak bredvid hotellet som jag däremot ej kan rekommendera.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Annika S
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Bra hotell med superb mat och toppservice. Trevliga rum som alltid städas väl. All personal skall ha en stående applåd för sina arbetsinsatser. Goda parkeringsmöjligheter och god närhet till det mesta.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack Ringela