“Överprissatt tunn pizza med god smak.”

Lottas Bak & Form, Surdegsbageri
Rankad som nr 3 av 7 Restauranger i Tjörn
Beskrivning: Bageri med surdegsbröd, bullar och kakor. Lunchpizza mackor.
Beskrivning: Bageri med surdegsbröd, bullar och kakor. Lunchpizza mackor.
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Pizza med god smak. Väldigt tunn. Väldigt lite pizza för 99kr. Fint att sitta utomhus och ha fin utsikt. Men på tok för dyrt.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack silverochguld

Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Solklar favorit under vår Tjörnvistelse! Gick förbi både en och två gånger om dagen för detta himmelska bröd och nog de bästa bullar vi någonsin ätit! Detta får ni bara inte missa!

Datum för besöket: juni 2021
Tack frupajkant
Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Litet, mysigt surdegsbageri precis vid havet vid Bleket, Tjörn.
Vi provade deras pizza till lunch och det ångrar vi inte! Tunn botten och annorlunda fyllning med purjo, grönkål och oliver. Som topping en rejäl rödkålssallad. Kanelbullarna var också fina! Stället hade fått en femma i betyg om det inte vore för den ganska trista uteserveringen. Där hade man kunnat lagt lite mer krut.

Datum för besöket: juni 2021
Tack mrsbloodykisses
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt litet bageri alldeles vid vattnet. Det känns som om du kommer rätt in i tillverkningen och mjölet yr nästan omkring . Vi åt frukost där och satt på uteserveringen. Brödet är givetvis helt amazing och du kan även köpa andra tillbehör såsom yoghurt och ägg till frukosten.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack vicke76
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe med platser ut mot vattnet. Bullarna supergoda och inte översöta som ofta är fallet.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Jonas P

Resenärer som tittade på Lottas Bak & Form, Surdegsbageri tittade också på

Klädesholmen, Västra Götalands län
Skärhamn, Västra Götalands län

Tjörn, Västra Götalands län
Tjörn, Västra Götalands län

Besökt Lottas Bak & Form, Surdegsbageri? Berätta vad du tyckte!