“Supergott fikabröd”

Lottas Bak & Form, Surdegsbageri
Rankad som nr 3 av 7 Restauranger i Tjörn
Beskrivning: Bageri med surdegsbröd, bullar och kakor. Lunchpizza mackor.
Beskrivning: Bageri med surdegsbröd, bullar och kakor. Lunchpizza mackor.
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe med platser ut mot vattnet. Bullarna supergoda och inte översöta som ofta är fallet.

2  Tack Jonas P

Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Underbart bröd, enkelt och gott! Värt besök för att köpa med eller inta en brödkorg på plats. Uteservering med havsluft.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack beryllett
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Känns mycket tråkigt att lämna denna recension. Torra bakverk med mycket lite smak, tråkig pizza och enormt små surdegsbröd. Personalen långsam och loj. Ett sånt här ställe borde ligga mycket mycket bättre till vad gäller ovan med skyltar som indikerar omnämning i fina sammanhang/reviews. Så synd, hoppas ni jobbar på en stark höjning av kvalitet, service och mathantverk!

2  Tack Pauline R
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Surdegspizza var platt och tråkig. Och dyr. Även den medköpta baguetten var klen och inte så spännande. Fast Nina bättre ställen.

Tack Daniel B
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Handlar gott surdegsbröd här, där det är full aktivitet i bageriet inför oss kunder. Några goda kardemummabullar måste jag också ha. Kunde förstås valt kanel...men ...

2  Tack elisabetvanersborg

Resenärer som tittade på Lottas Bak & Form, Surdegsbageri tittade också på

Klädesholmen, Västra Götalands län
Skärhamn, Västra Götalands län

Tjörn, Västra Götalands län
Tjörn, Västra Götalands län

Besökt Lottas Bak & Form, Surdegsbageri? Berätta vad du tyckte!