“Fräscha plan”
Omdöme om Wizz Air

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Snabb incheckning, snygga välstädade plan, serveringen gick snabbt då det var en kort flygtur, köpte inget då resan var så kort.

Tack Per E

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Fick strax före beräknad avgång veta att flyget var 50 minuter försenat p g a sent inkommande plan. Det blev ungefär 40 minuter senare avgång, men flygtiden blev kortare, så vi landade ungefär 15 minuter sent. Flyget helt fullt och köper du inte till platsreservation placerar de dig alltid i mittsäte. Minimalt med benutrymme fem till nästa stol. Fungerar på kortare flygsträckor upp till 2 timmar.

Tack Stefan H
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Flög med Wizz mellan Malmö och Budapest. Tycker det är kul att wizz finns i malmö och att det blir så lätt att ta sig till europa. Nackdelen är alla extra avgifter ! De vill ha betalt för allt ! Jag och mitt resesällskap fick inte sitta tillsammans då vi inte hade betalat extra för detta (gjort bokningen ihop). Jag bokade in ett bagage att checka in. Av någon anledning var bokningen bara en väg. När det var dags för hemfärd fanns det inte någon bokning för bagage och fick betala en massa extra för att få med mina saker hem! Ogillas !

Tack svensson1978
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Omständig incheckningsprocedur. Boardingkort skall skrivas ut hemma. Alltså måste man ha dator och skrivare. Skall man få boardingkort vid incheckning kostar detta.
Mycket dåligt benutrymme. Är du mer en 1.80 lång får du med mycket besvär plats med benen. Följaktligen en mycket besvärlig flygresa. Inga större förseningar.

Tack Anders S
Omdömet skrevs 2 mars 2018

Trevlig och smidig resa, med de nya handbagage reglerna är det perfekt att resa light. Flyget i tid och allt fungerade perfekt.

Tack Snyggvald