“Snålt flygbolag”
Omdöme om Wizz Air

Visserligen var det det billigt men man tog extrabetalt för allt. Mobilen fungerade inte på Budapest Airport och då behövde jag en papperskopia med boardingkortet som jag behövde betala 10 Euro för. Ingen service ingick i priset. Jag bokade Aten till Göteborg med mellanlandning i Budapest,men de kunde inte boka bagaget hela vägen så jag fick hämta ut bagaget i Budapest, vänta flera timmar där tills jag kunde checka in det igen.

Tack KungsbackaSteve

Omdömet skrevs oktober 14 2017

Billiga flygresor till många orter men som sagt man betalar för bagage, sittplats mm. Ändå blir det billigt! Åkt många gånger med dem och alltid i tid eller tidigare. Däremot en VARNING för deras smörgåsar ombord. Köpte en Baguette med skinka den var helt uppblöttnad och degig, gick inte att äta. Ville lämna tillbaka och få pengarna åter, 4 euro men det gick inte utan flygvärdinnan talade om att då måste hon ta pengarna ur egen ficka. Jättedålig stil så handla inte ombord!

Tack gunillasb
Omdömet skrevs oktober 7 2017 från mobil enhet

Wizzair! Välkommen till min svarta. De ändrar reglerna efter datum, 29 oktober. En kabinväska är ej tillåtet längre!

2  Tack Raff285
Omdömet skrevs oktober 3 2017

Mycket billigt och bra hantering. Absolut ingen lyx eller extravaganser, men man kommer fram i tid. Observera att allt extra kostar pengar men det framgår tydligt på hemsidan.

Tack Black_Father
Omdömet skrevs september 23 2017 från mobil enhet

Jag och min son hade två små handbagage och en ryggsäck. Min son åkte med samma väska och ryggsäck samma sträcka två månader tidigare och allting var OK. Wi behövde inte betala för väskorna . Men plötsligt skulle vi den här gången betala 1100 kr för handbgagen. När vi frågade om förklaring var personalen mycket otrevliga.

2  Tack maohamoud m