Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Man får vad man betalar för!”
Omdöme om Wizz Air


Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Billiga flygresor till många orter men som sagt man betalar för bagage, sittplats mm. Ändå blir det billigt! Åkt många gånger med dem och alltid i tid eller tidigare. Däremot en VARNING för deras smörgåsar ombord. Köpte en Baguette med skinka den var helt uppblöttnad och degig, gick inte att äta. Ville lämna tillbaka och få pengarna åter, 4 euro men det gick inte utan flygvärdinnan talade om att då måste hon ta pengarna ur egen ficka. Jättedålig stil så handla inte ombord!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack gunillasb
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (9 462)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

8589 av 9 462 omdömen

Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Wizzair! Välkommen till min svarta. De ändrar reglerna efter datum, 29 oktober. En kabinväska är ej tillåtet längre!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
2  Tack Raff285
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Mycket billigt och bra hantering. Absolut ingen lyx eller extravaganser, men man kommer fram i tid. Observera att allt extra kostar pengar men det framgår tydligt på hemsidan.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Black_Father
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Jag och min son hade två små handbagage och en ryggsäck. Min son åkte med samma väska och ryggsäck samma sträcka två månader tidigare och allting var OK. Wi behövde inte betala för väskorna . Men plötsligt skulle vi den här gången betala 1100 kr för handbgagen. När vi frågade om förklaring var personalen mycket otrevliga.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
2  Tack maohamoud m
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 september 2017

Bolaget har tidigare straffat mig för att jag inte checkat in hemifrån i ett läge där deras system inte gick att logga in på! Idag är det dags igen. Jag ska flyga imorgon. För att slippa straffavgift imorgon (behöver skriva ut min biljett), måste jag logga in på mitt konto hos dem. Lösenordet godtas inte. Då trycker jag på "Glömt lösenord" och "Skicka nytt lösenord". Varpå exakt ingenting händer. Har upprepat detta ca. 25 gånger nu, och inser att jag kommer att straffas imorgon igen, denna gång för att inte ha skrivit ut min biljett. Allehanda tilläggsavgifter finns. Wizz Air kommer för mig alltid att komma i sista hand.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
4  Tack pianomokos
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.