“Trevlig flygning”
Omdöme om Virgin Atlantic Airways

Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Flög från Gatwick London till St Lucia Karibien. Incheckningen gick bra, trots att jag inte skrivit alla namn på biljetten så de fick ändra innan vi kunde checka in. Trevligt bemötande av all anställd personal både på marken och i luften. Maten på planet var god. Utbudet på tv-skärmen var fantastiskt och säkerhetsfilmen innan start var underhållande. Har heller aldrig känt en bättre landning både på ut och hemresan. Helnöjd kund.

Resedatum: februari 2018
Tack Roine68

Omdömet skrevs 6 januari 2018

Även detta bolag hade bra service, bra benutrymme och ganska bra mat. Resan var lite skakig, men det gick bra. Toaletter fanns inte så många för alla dessa passagerare. Men annars hyfsat bra.

Resedatum: januari 2018
Tack Faranglady
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Mycket trevligt med tresätes-flyg på övervåningen, kändes som om man skulle åka buss. Bra mat och sköna stolar.

Resedatum: juni 2017
Tack MichaelE2421
Omdömet skrevs 2 februari 2017

Jag hade inte så höga förväntningar och blev kanske därför extra positivt överraskad. Maten var ovanligt god för att vara på flygplan, det fanns en usb-laddare i stolen och urvalet av filmer att titta på var gott.

Resedatum: januari 2017
Tack Lgmikael
Omdömet skrevs 14 januari 2017

Rest tre gånger med Virgin till Karibien och måste säga att dom är kanon. Servicen var så bra och sätena med lite mer benutrymme är väl värda dom extra 600 kronerna. Sen att alla säten hade uttag för dator, usb, Iphone m.m var ju toppen o drikarna som serverades mmmm.....

Resedatum: mars 2016
1  Tack Haze68