“Bra utrymme hög ljudvolym”
Omdöme om United Airlines

Omdömet skrevs augusti 30 2017

Bra benutrymme men väldigt bullrig flygmaskin fick en lite påse nötter hm . för att KÖPA dricka eller?

Tack K8112KCthomask

Omdömet skrevs juli 29 2017

Att bli uppgraderad till Plus var verkligen ett plus med tanke på det extra benutrymmet. Det var ju trots allt en lite längre flygning. Trevlig personal med bra bemötande.

Tack Kalson
Omdömet skrevs juli 7 2017 från mobil enhet

Flög med familjen mellan LAX och SFO. Bra och snabb incheckning. Vi var dessutom i tid så att vi hann med nästa flyg. Ingen direkt service på planet - men det var ju en kort flygning.

Tack Dick J
Omdömet skrevs juni 12 2017

Perfekt flygning, beställde öl och dottern matlåda. Detta var gratis (?), varför?. När vi var ovanför Aspen så meddelade piloten att det blir en alternativ flygplats, landar om 18min i Grand Junction. Med det goda är att bussar är beställda och kör till Aspen flygplats. Det tog 2 timmars bussresa.

Flyget var bra och inga problem för övrigt!

Tack Mikael O
Omdömet skrevs maj 28 2017

United Airlines hade förseningar på denna flygning tre dagar i följd. Det var vackert väder både i Phoenix och Los Angeles, men hänvisade ändå till dåligt väder när det blev tal on ersättning, hotell och mat. Vi missade vårt anslutningsflyg med ett dygn och fick betala alla extra kostnader för hotel, mat och olägenheten att komma hem ett dygn senare.

Tack Eino A