Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Omdömet skrevs juli 29 2017

Att bli uppgraderad till Plus var verkligen ett plus med tanke på det extra benutrymmet. Det var ju trots allt en lite längre flygning. Trevlig personal med bra bemötande.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Kalson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (19 576)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

37 av 19 576 omdömen

Omdömet skrevs juli 7 2017 från mobil enhet

Flög med familjen mellan LAX och SFO. Bra och snabb incheckning. Vi var dessutom i tid så att vi hann med nästa flyg. Ingen direkt service på planet - men det var ju en kort flygning.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Dick J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs juni 12 2017

Perfekt flygning, beställde öl och dottern matlåda. Detta var gratis (?), varför?. När vi var ovanför Aspen så meddelade piloten att det blir en alternativ flygplats, landar om 18min i Grand Junction. Med det goda är att bussar är beställda och kör till Aspen flygplats. Det tog 2 timmars bussresa.

Flyget var bra och inga problem för övrigt!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Mikael O
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs maj 28 2017

United Airlines hade förseningar på denna flygning tre dagar i följd. Det var vackert väder både i Phoenix och Los Angeles, men hänvisade ändå till dåligt väder när det blev tal on ersättning, hotell och mat. Vi missade vårt anslutningsflyg med ett dygn och fick betala alla extra kostnader för hotel, mat och olägenheten att komma hem ett dygn senare.

Tack Eino A
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs maj 6 2017

För en gångs skull en resa med United, då ingen personal var aggressiv eller oförskämd vid incheckning eller bagageinlämning. Mannen som hjälpte mig med automatincheckningen var lätt irriterad, det var allt. Eftersom jag flugit med United förut var jag ute i god tid, då jag varit med om att bli anvisad en plats längst bak i en 200 personers securitykö vid en anslutning då planet in varit mycket försenat och jag hade 15 minuter till avgång. (Jag bröt mig ur kön då en annan Unitedanställd lotsade andra försenade passagerare förbi kön några minuter senare). Om jag inte blivit sjuk och behövt boka om och ändra resväg hade jag aldrig valt att flyga med United.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Kerstin P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.