“Bättre än förväntat”
Omdöme om South African Airways

Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Flög efter safari till Kapstaden, litet propellerplan ca 40 platser , väldigt trevlig personal, sedan ingick både mat och dryck även spritdrycker, jättebra service tog ca 3 timmar tiden gick fort.
Hoedspruit var en liten mysig trevlig flygplats.

Tack Tord T

Omdömet skrevs 11 november 2017

Bra personal. Rent flygplan och riktigt bra information om hela flygningen från piloten och styrman. Kändes som om vi fick ett otroligt bra bemötande och behövde jag något så var det absolut inte ngt problem alls.

Tack Anders J
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Res via Tyskland istället för via England (Heathrow). Du tjänar dels sträcka och tid samt en mer bekväm trip till härliga Sydafrika.

Tack Hans1944
Omdömet skrevs 16 juni 2017

En transfer från CPH. Inlämning av bagage gick smärtfritt. Jag hade printat ut ett boarding pass och fått ett boarding pass SSM:at till min smart-phone. Heathrow är hektisk, men jag kunde sätta mig ner och ta en öl. Så mycket öl att de ropade ut mitt namn för att infinna mig till gaten. Flygtid 10 timmar.
Sätena var ok, men benutrymmet sämre. Tv:n i ryggstödet fungerade faktiskt så jag kunde titta på lite film. I fickan stolen framför fanns filt och en liten kudde som behövdes när man skulle sova (men jag kunde inte sova). Servicen var ok och de var mycket vänliga om jag ville ha öl och sprit. Maten på natten smakade inte mycket och frukosten smakade avskyvärt. Trött anlände jag till Johannesburg.

Tack Dan A
Omdömet skrevs 12 februari 2017

Mycket bra service och trevlig personal. Varm mat och valfria drycker på den 2 timmar långa/korta flygturen och inga förseningar! Mycket proffsigt bolag!

Tack Ulf-Stockholm