Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Utmärkt service”
Omdöme om South African Airways


Omdömet skrevs 12 februari 2017

Mycket bra service och trevlig personal. Varm mat och valfria drycker på den 2 timmar långa/korta flygturen och inga förseningar! Mycket proffsigt bolag!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Ulf-Stockholm
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (3 600)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

711 av 3 600 omdömen

Omdömet skrevs 11 februari 2017

Jag har under bara några dagar hunnit flyga South African 4 gånger, och mitt omdöme är att de är helt okey. Kabinen och sätet kändes dock utslitet och gammalt.
Servicen var bra men väldigt glömsk, behövde flera gånger påminna om mina beställningar. Jag blev också förvånad över hur besvärade flera i kabinpersonalen såg ut.
Jag flög hem med Emirates, och det kändes verkligen som en uppgradering!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack ClaesN_12
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 november 2016

Mycket trångt för att vara ett långfärdsflyg mellan två världsdelar. Utslitna, nedsuttna stolar med tunn stoppning i stolarna, dåligt fungerande tv/videoskärm på stolen framför (vissa fungerade ej alls), undermålig luftkonditionering, ej tillgång till enskild ventilation över stolarna.
Personalen var ej servicemedveten men gjorde sitt jobb. Fick vänta länge på maten så vi fick äta efter midnatt. Efter detta skulle de sälja olika produkter och hela salongen var upptänd trots att alla ville sova. Trevligt att de till slut släckte några timmar för att tända upp igen kl 04.30. De som satt i business hade dock nedsläckt större delen av natten.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack ElisabetTe
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

Snyggt och säkert och rent. Så vad saknas för ett högre betyg.
Man har dragit ner på service och personalen, som är korrekt, saknar ofta ett leende som gör att helhetskänslan blir bättre.
Men det bästa afrikanska bolaget trots allt

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Kent K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 februari 2016

Känns stabilt och bra, rent men något snålt i serveringavseende.
Kabinpersonalen är snabba och effektiva men inte särskilt uppmärksamma och saknar ofta ett leende på läpparna

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Kent K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.