Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Kryssnings anslutning”
Omdöme om Singapore Airlines


Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Singapore Airlines levererar en överlägsen service från början av resan till slutet. Samma service på olika typer av plan och rutter.

Resedatum: mars 2018
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
1  Tack janfre690
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (16 846)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

1721 av 16 846 omdömen

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Det är en lång flygning, 21 timmar i luften, med mellanlandning i Singapore. Tack vare kabinpersonalen, maten och underhållningen känns det inte så långt. Hög servicenivå och sen är det ju inte helt fel att drinken innan och drycken till maten ingår. Du kan t.o.m. få en "stänkare" efter maten också. Och 2 rätter att välja på. Suveränt urval av musik, filmer, TV-serier, m.m. Kan bara vara nöjd!

Resedatum: mars 2018
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
3  Tack IngemarL37
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Vi reste Stockholm-Singapore med Singapore Airlines. Der vi trodde var ett direkt flyg visade sig innebära en mellanlandning i Moskva. Fullständigt vedervärdigt: ta med allt hanbagage av nedför trappor, uppför trappor visa boardingkort/pass/transferkort 5 gånger. Man hinner precis ut ur planet genom transfer och tillbaka till gaten. Till vilken nytta? Fylla på planet med fler passagerare, de flesta mer än lovligt onyktra.
Dessutom funkar inte onlineincheckningen på ett bra sätt. SAS skyller på Singaporer Airlines och tvärtom.
Aldrig mer. Det hjälper inte att servicen ombord är riktigt bra.

Resedatum: mars 2018
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
3  Tack Ann-Kristin54
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

När vi skulle till Bali så såg jag att Singapore Airlines hade startad en ny rutt via Moskva till Singapore. Denna rutt är den snabbaste att ta sig till Sin för oss nordbor. Vi fick stanna 1,5 timme i Moskva och det är i sig ingen höjdare precis för det är en sliten flygplats men det var ju bara en stund. De flygplan som används precis nya och är en härlig komfort och det tog bara 10 timmar från Moskva direkt till Sin. Vi har varit i Sin vid ett flertal tillfällen och denna rutt kan jag verkligen rekommendera dessutom var det den billigaste vid tiden då vi skulle flyga.

Resedatum: mars 2018
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
1  Tack 703bengtj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Incheckningen på Arlanda var en av de snabbaste jag varit med om, bagaget checkades in även till slutdestinationen, c:a 2 timmars flygning till Moskva som kanske var det enda negativa med resan, man måste gå av planet och sedan gå genom två passkontroller och en scanning av handbagaget innan man åter får stiga på samma plan till Singapore som är nästa stopp, den sträckan tar c:a 11 timmar men faktiskt gott om benutrymme i nya Airbus 350, maten ned var sådär men återresan bra, underhållningssystemet mycket bra, sedan byta i Singapore med vidare transport av SILK Air, c:a 1 timme och 15 minuter innan man nå Langkawi, sammantaget en mycket trevlig och bra resa även i economy class

Resedatum: mars 2018
    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
2  Tack Mikael R
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.