Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Bästa researrangören i Sverige”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 25 september 2024

Jag har inte ens rest ännu men har fått underbar assistans och klara besked från Pontus när det gäller mitt specialbagage.

Samma sak när jag råkade boka samma resa två ggr. Inget fel på hemsidan, felet låg hos mig.
Personalen på Airtours "svenska" kontor gör ett underbart jobb.

De jobbar ofta med lite udda personligheter. Det är medicinskt bevisat att de flesta förlorar 90% av sin hjärnkapacitet under resa.

Ngt att tänka på innan man klagar?

Resedatum: september 2024
Tack Anastasia W
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (10 915)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

26 av 10 915 omdömen

Omdömet skrevs 25 september 2024

Sämsta möjliga upplevelse med SAS. Otrevlig och okunnig personal från kundservice till flygvärdinnor.
välj ett annat flygbolag

Resedatum: september 2024
    • Bekväma säten
    • Kundservice
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållning under flygningen
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning
Tack Audit R
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 17 september 2024

Inför ett pressevent i New York bokades jag in på ett flyg med SAS från Köpenhamn och jag mindes då mina tidigare flygningar till Amerika. Såg framför mig ett stort plan med lite lyxig känsla men drömma får jag göra på andra platser...

Planet var som ett vanligt plan som jag flyger med till olika destinationer inom Europa så inget extravagant här mer än att det var lite längre - komforten var som man kan förvänta sig nuförtiden.

Överlag var servicen bra men jag hade gärna sett att man tömde kabinen efter middagen lite snabbare än vad som gjordes nu - att sitta med allehanda matattiraljer, glas, muggar och burkar så här länge sänker lite av resans intryck - tyvärr.

Underhållning fanns till viss del och det var bara att uthärda flygtiden och inte somna för att hamna rätt med jetlagen. Utbudet av film och annan underhållning var okej men då jag precis flugit med Qatar från Asien så finns det en del att önska på alla fronter. Kanske naivt av mig att tro att en flygning över Atlanten skulle vara speciellt men nu var den precis som en flygning till Berlin med samma bolag.

Nåja, jag ska inte klaga eftersom jag såg fram mot att återvända till staterna och då speciellt NY.

Resedatum: juli 2024
    • Bekväma säten
    • Kundservice
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållning under flygningen
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning
Tack mickerehn
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 1 september 2024

Försökte boka en resa på nätet, men det gick inte. På tredje förfökt, fick jag
ett meddelande att köpet gick igenom men fick varken mail eller bokningsnummer. Har ring idag för att kolla och står i kö sedan en timmet tillbaka, men bara hör, Tack för att du ringde, vad gärna förberett med din kredikkort eller ..... blabla
De hämvisar till nätet men det fungerar inte och så ringer man och det fungerar inte heller, en timmers telefontid i dagens samhället är hemsk dålig.
Kontentat: Det går inte att boka på SAS om du inte är en bonus kund.

Resedatum: september 2024
1  Tack Sherpa35594704665
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 26 augusti 2024

Varför har man ingen kundtjänst?
Efter 2 timmar i kö både på chat och telefon så ger jag nu upp. Jo, förresten så svarade dom efter 1,5 timme men då var han tvungen att starta om sitt system och bad mig vänta. Sen bröts samtalet.
Anledning till önskad kontakt var att platsreservering och loungebokning försvunnit från bokningen. Naturligtvis redan betalt och färdigt. Ganska hånfullt att höra i telefonkön att man ska vara förberedd med sitt kreditkort medans man väntar. Sannerligen magstarkt.

Resedatum: augusti 2024
2  Tack Scenic66533909092
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.