Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Går inte att boka”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Försökte boka en resa på nätet, men det gick inte. På tredje förfökt, fick jag
ett meddelande att köpet gick igenom men fick varken mail eller bokningsnummer. Har ring idag för att kolla och står i kö sedan en timmet tillbaka, men bara hör, Tack för att du ringde, vad gärna förberett med din kredikkort eller ..... blabla
De hämvisar till nätet men det fungerar inte och så ringer man och det fungerar inte heller, en timmers telefontid i dagens samhället är hemsk dålig.
Kontentat: Det går inte att boka på SAS om du inte är en bonus kund.

Resedatum: september 2024
1  Tack Sherpa35594704665
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (10 878)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

48 av 10 878 omdömen

Omdömet skrevs 26 augusti 2024

Varför har man ingen kundtjänst?
Efter 2 timmar i kö både på chat och telefon så ger jag nu upp. Jo, förresten så svarade dom efter 1,5 timme men då var han tvungen att starta om sitt system och bad mig vänta. Sen bröts samtalet.
Anledning till önskad kontakt var att platsreservering och loungebokning försvunnit från bokningen. Naturligtvis redan betalt och färdigt. Ganska hånfullt att höra i telefonkön att man ska vara förberedd med sitt kreditkort medans man väntar. Sannerligen magstarkt.

Resedatum: augusti 2024
2  Tack Scenic66533909092
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 16 augusti 2024

Värdelöst sida och kundtjänst.
Försöker skapa ett konto, för eurobonus och inlogg i appen. Får endast tekniskt fel, ,kontaktar kundtjänst som inte vill hjälpa mig.
Ber mig prova andra webläsare när jag förklarat att jag har rtestat dator, telefon app och flera webläsare.
Då ska jag vänta.. oklart på vad. För att de inte vet vad de ska göra.. och om de inte funkar svarade jag, då vet dom inte vad dom ska göra.. så vad ska man vänta på, att det ska laga sig själv?
Buggig sida, kan inte heller fylla i apis på sidan.. då får man ringa. Ja ska jag boka igen blir det INTE SAS!
DEssutom hemskt otrevliga

Resedatum: augusti 2024
2  Tack Campingtrosa
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 3 juli 2024

Åkte de 3/7 klockan 8.30 från Köpenhamn till Sarajevo. Tjejerna som jobbadr på flyget fantastiska, hjälpsama, glada 5 av 5. Kaptenen landade flyget utan att vi märke något waooooo 10 av 10

Resedatum: juli 2024
Tack Emir K
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 8 juni 2024

Extremt dålig kundservice.
Tekniska problem på sidan gjorde att jag inte fick registrerat min voucher som hade räckt till hela resan. I stället för att få hjälp att boka, fick jag av kundservice besked om att vänta. Så jag väntade och då hade priserna fördubblas. Idag sa de att jag kunde ha ringt ett nummer igår och då fått hjälp, men det fick jag ingen upplysning om igår. Sas vägrade ta ansvar för det och sa att jag fick ta de nya priserna, och eftersom priserna var dubbla skulle jag få betala exakt lika mycket som igår UTAN voucher. Så plötsligt var min voucher i praktiken värdelös på grund av sas egna problem och att de vägrade berätta att de KUNDE hjälpa mig när jag först tog kontakt. Tack så mycket, sas. Det blir norwegian nästa gång.

Resedatum: juni 2024
    • Kundservice
    • Prisvärdhet
1  Tack Ina N
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.