Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“En mysig resa!”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 26 april 2024

En av de bästa resorna, trevlig personal, en ''prisvärd'' 4 rätters som jag utan vidare skulle betalat åtminstone 1500 SEK för på en vanlig restaurang. Jämfört med annan flygplansmat ligger det garanterat på michelin nivå!

Den negativa kommentar jag har må vara badrummen, var ingen skillnad mot vanliga flyg eller ekonomi. En enorm downgrade mot Emirates - men priset är ju givet en skillnad också!

Resedatum: april 2024
    • Bekväma säten
    • Kundservice
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållning under flygningen
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning
Tack Paul A
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (10 848)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

812 av 10 848 omdömen

Omdömet skrevs 10 april 2024

SAS tidigarelade utresan och annulerade hemresan. SAS erbjöd hemresa en vecka tidigare mot beställt. Ingen som helst ersättning. Kundovänligt bemötande.

Resedatum: januari 2024
1  Tack Daisiette
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 6 april 2024

Upprepade samtal till kundtjänst gällande omöjlighet att checka in, blir hänvisad till Lufthansas app, funkar inte, Lufthansa hänvisar vidare till SAS, incheckning kan dock inte lösas via SAS som hänvisar vidare till LH, mitt kontrakt är med SAS…..ingen vill dock ta ansvar eller lösa problemet. Det liknar en ambulerande cirkus

Resedatum: april 2024
Tack Lars_Johansson73
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 6 april 2024

Bokade en resa till mig och min kompis som automatiskt blev en vuxen biljett trots att jag valde ungdomsbiljett. Ringde in och fick veta att jag hade öppet köp i 24h, blev hänvisad till hemsidan och att jag kunde avboka själv vilket jag gjorde och bokade 2 nya biljetter. En vecka senare ringer jag in för att jag inte fått tillbaka pengarna på kontot, får då veta att en av resorna inte blev avbokade. Ska jag behöva drabbas ekonomiskt om det är något strul i systemet då jag avbokade den och på skärmen stod det att den höll på att bearbeta. Nu sitter jag med 3 identiska biljetter men bara 2 passagerare, får inte tillbaka pengarna på den felaktiga bokningen som jag anser är deras fel och kan inte avboka någon av de. Urdålig kundservice, custom care avdelningen tar evigheter på sig att svara, går dessutom inte att nå de direkt via telefon och den resa som jag såg framemot har förvandlas till en mardrömsresa då man nu gått back ekonomiskt och knappt ser framemot något. Första och absolut sista gången jag bokar med SAS, inte alls hjälpsamma och tar ingen som helst hänsyn till deras kunder.

Resedatum: april 2024
    • Bekväma säten
    • Kundservice
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållning under flygningen
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning
Tack Nasra M
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 25 mars 2024

Vilket team! All elgoe till teamet Anna, Gaetano, Gelila och Derya på SK2848.
Sån känsla och empati för sina medresenärer. Speciellt tack till Anna som hjälpte mig när jag spillde soppa överallt... Hennes servicekänsla var på en helt annan nivå. Jag hoppas ni befodrar henne.

Resedatum: mars 2024
    • Bekväma säten
    • Kundservice
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållning under flygningen
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning
Tack Miranda G
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.