Bokade en resa till mig och min kompis som automatiskt blev en vuxen biljett trots att jag valde ungdomsbiljett. Ringde in och fick veta att jag hade öppet köp i 24h, blev hänvisad till hemsidan och att jag kunde avboka själv vilket jag gjorde och bokade 2 nya biljetter. En vecka senare ringer jag in för att jag inte fått tillbaka pengarna på kontot, får då veta att en av resorna inte blev avbokade. Ska jag behöva drabbas ekonomiskt om det är något strul i systemet då jag avbokade den och på skärmen stod det att den höll på att bearbeta. Nu sitter jag med 3 identiska biljetter men bara 2 passagerare, får inte tillbaka pengarna på den felaktiga bokningen som jag anser är deras fel och kan inte avboka någon av de. Urdålig kundservice, custom care avdelningen tar evigheter på sig att svara, går dessutom inte att nå de direkt via telefon och den resa som jag såg framemot har förvandlas till en mardrömsresa då man nu gått back ekonomiskt och knappt ser framemot något. Första och absolut sista gången jag bokar med SAS, inte alls hjälpsamma och tar ingen som helst hänsyn till deras kunder.