SAS tidigarelade utresan och annulerade hemresan. SAS erbjöd hemresa en vecka tidigare mot beställt. Ingen som helst ersättning. Kundovänligt bemötande.
SAS tidigarelade utresan och annulerade hemresan. SAS erbjöd hemresa en vecka tidigare mot beställt. Ingen som helst ersättning. Kundovänligt bemötande.
12–16 av 10 878 omdömen
Upprepade samtal till kundtjänst gällande omöjlighet att checka in, blir hänvisad till Lufthansas app, funkar inte, Lufthansa hänvisar vidare till SAS, incheckning kan dock inte lösas via SAS som hänvisar vidare till LH, mitt kontrakt är med SAS…..ingen vill dock ta ansvar eller lösa problemet. Det liknar en ambulerande cirkus
Bokade en resa till mig och min kompis som automatiskt blev en vuxen biljett trots att jag valde ungdomsbiljett. Ringde in och fick veta att jag hade öppet köp i 24h, blev hänvisad till hemsidan och att jag kunde avboka själv vilket jag gjorde och bokade 2 nya biljetter. En vecka senare ringer jag in för att jag inte fått tillbaka pengarna på kontot, får då veta att en av resorna inte blev avbokade. Ska jag behöva drabbas ekonomiskt om det är något strul i systemet då jag avbokade den och på skärmen stod det att den höll på att bearbeta. Nu sitter jag med 3 identiska biljetter men bara 2 passagerare, får inte tillbaka pengarna på den felaktiga bokningen som jag anser är deras fel och kan inte avboka någon av de. Urdålig kundservice, custom care avdelningen tar evigheter på sig att svara, går dessutom inte att nå de direkt via telefon och den resa som jag såg framemot har förvandlas till en mardrömsresa då man nu gått back ekonomiskt och knappt ser framemot något. Första och absolut sista gången jag bokar med SAS, inte alls hjälpsamma och tar ingen som helst hänsyn till deras kunder.
Vilket team! All elgoe till teamet Anna, Gaetano, Gelila och Derya på SK2848.
Sån känsla och empati för sina medresenärer. Speciellt tack till Anna som hjälpte mig när jag spillde soppa överallt... Hennes servicekänsla var på en helt annan nivå. Jag hoppas ni befodrar henne.
Hej. Jag kan bara hålla med varje kritiskt omdöme här om SAS. Jag behöver inte lägga till något. Allt stämmer och att det här bolaget får 3,5 i snittbetyg är mig en gåta. Är det SAS-personal som haussar upp bolaget under alias? Numera flyger jag transit antingen via Amsterdam-Schiphol med KLM eller via Frankfurt alt München med Lufthansa när jag flyger intercont och det är något helt annat än SAS. Är SAS verkligen ett seriöst bolag? Jag tycker inte alls att det är någon förlust att Sverige hoppade av SAS-samarbetet. Hellre att danskarna spolar ner skattemiljarder i SAS-toan än att vi gör det. Vi har dopat dem tillräckligt under alla år utan att få ett skit tillbaka. Dessutom är CPH är ett upphaussat skämt. Verkligen ingen märkvärdig flygplats. Jag har rest mycket i mina dagar och jag har aldrig mött otrevligare personal någon annanstans i världen än i Köpenhamn. Väldigt sura och vresiga och noll servicetänk. Inte mycket dansk "gemyt" där. Säga vad man vill om Arlanda, men de gånger jag flög den vägen var det aldrig några problem. Nu ska alltså AF/KL försöka få ordning på detta slukhål. Jag önskar dem lycka till, men inom 2 år kommer de att tröttna på SAS och lägga ner SAS. Danskarna kommer förstås att lipa ögonen ur sig, men i övrigt ingen förlust.