SAS har varit konstant försenade i 15 år - något som varken Ryanair - Norwegian air eller andra är är. Vad är problemet - alltid väldigt innovativa förklaringar .....
SAS har varit konstant försenade i 15 år - något som varken Ryanair - Norwegian air eller andra är är. Vad är problemet - alltid väldigt innovativa förklaringar .....
14–18 av 10 848 omdömen
Första flygningen för året med SAS som gick från Köpenhamn mot Düsseldorf och då i ett plan av mindre storlek. Detta innebär ju lite mindre utrymme men då det var en kortare flygning så spelade det inte så stor roll.
Trevlig kabinpersonal och en kopp te fick man utan att behöva betala. Flygningen avlöpte utan problem och vill man ändra på något så skulle det vara vissa passagerares attityd eller inställning om att de är bättre än andra men de finns säkert överallt...
SAS med sitt så kallade ”bidding for upgrade”, är ta mig fan inget annat än ett rent bedrägeri! Har man som jag skaffat sig en massa poäng som trogen kund,så kan du glömma att dom är värda något när man vill använda domsamma! Normalt vid budgivning så ska man ju kunna se en motpart som också vill bjuda på en uppgradering. Här får man bara ett besked att man ”förlorat” lagt bud!!? Ingen som helst chans att följa budgivningen och därmed kunna lägga ett konterbud, vilket är normalt. SAS vägrar bara folk att kunna uppgradera med poäng för att dra in så mycket pengar som möjligt. Har nu tröttnat på detta skitbolag med USEL kundservice och kvalitetkänsla! Man har blivit ett lågprisbolag, fast med fullpriser! Nu senast så slarvade man bort min incheckade väska på vägen hem från BKK som pricken övet i.et! Tänk att Skandinaviens stolthet kunde sjunka så långt ner i dyn! LÄGG NER !! Tack och Adjö!😡
Totalt underbemannad incheckning i Bangkok och att checka in online samt tagga bagage gick inte snabbare. Vöntade 1,5 h i bagage drop. Ombord försvann personalen direkt efter maten trots att flygningen var 12h20 min . Inget vatten eller annat gavs trots längden. Oinspirerad personal ombord. och som var borta hela tiden tills frukost typ 2h innan landning. Trist lista med filmer. Ingen mer långlflygning med SAS för mig. Det finns bättre alternativ.
SAS såpass försenad (2.5h) så jag missade anslutningsflyget från Arlanda. Jag var själv tvungen att fixa en ny resa och sova på Arlanda, fick heller ingen ersättning eller support. Sista gången SAS