SAS såpass försenad (2.5h) så jag missade anslutningsflyget från Arlanda. Jag var själv tvungen att fixa en ny resa och sova på Arlanda, fick heller ingen ersättning eller support. Sista gången SAS
SAS såpass försenad (2.5h) så jag missade anslutningsflyget från Arlanda. Jag var själv tvungen att fixa en ny resa och sova på Arlanda, fick heller ingen ersättning eller support. Sista gången SAS
22–26 av 10 907 omdömen
Vidrig service av personal och kundservice, service disken av en äldre man som inte hjälpte sina två äldre dam kollegor och incheckningen var Marjam väldigt okunnig och otrevlig
8 D och som vanligt ingen bredvid mig väldigt bra, gick tid och landade i tid, WIFI funkade perfekt kaffet serverades och det landade 15 minuter före tid,
Den här gången vat det inte SAS utan deras dotterbolag SAS Connect. Flygresan gick bra, men de bjöd inte några gratis kaffe eller te. Trevlig kabinpersonal.
måste verkligen fråga vad Sas håller på med? bokar du plus så ingår inget snart! Nu får du betala för din platsbokning som alltid har ingått . Dom smyg höjer tror dom vi är idioter?? Ingen service kvar så varför välja plus! Varför ens välja Sas? Bara dyra priser ingen service
Jag skulle ha åkt med sas men nu fullföljde jag inte bokningen utan valde annat bolag