Vidrig service av personal och kundservice, service disken av en äldre man som inte hjälpte sina två äldre dam kollegor och incheckningen var Marjam väldigt okunnig och otrevlig
Vidrig service av personal och kundservice, service disken av en äldre man som inte hjälpte sina två äldre dam kollegor och incheckningen var Marjam väldigt okunnig och otrevlig
26–30 av 10 937 omdömen
8 D och som vanligt ingen bredvid mig väldigt bra, gick tid och landade i tid, WIFI funkade perfekt kaffet serverades och det landade 15 minuter före tid,
Den här gången vat det inte SAS utan deras dotterbolag SAS Connect. Flygresan gick bra, men de bjöd inte några gratis kaffe eller te. Trevlig kabinpersonal.
måste verkligen fråga vad Sas håller på med? bokar du plus så ingår inget snart! Nu får du betala för din platsbokning som alltid har ingått . Dom smyg höjer tror dom vi är idioter?? Ingen service kvar så varför välja plus! Varför ens välja Sas? Bara dyra priser ingen service
Jag skulle ha åkt med sas men nu fullföljde jag inte bokningen utan valde annat bolag
Försenat flyg från Landvetter gjorde att vi missade anslutningen på Arlanda till Luleå (allt bokat som en enda resa hos SAS).
Service-telefonlinjen stängde samtidigt som förseningen annonserades kl 19 och vid landning på Arlanda vid 23-tiden var SAS servicediskpersonal snäsiga ov ohjälpsamma - de deklarerade högt och ljudligt för alla strandade vidareresenärer att "de minsann egentligen skulle stängt nu!"
Vi fick hotellvoucher och fixade själva vidareflygningen via annan stad på SAS online. Behövde komma vidare tidigt dagen efter , så vi vågade inte vänta på SAS service att öppna.
Ingen hjälp senare heller när man ringer Service-telefonlinjen för att få ersättning: då hänvisar de bara till formuläret på hemsidan -som är krångligt designat att fylla i på dator omöjligt på mobil.
För övrigt tajta boardingtider som gör det omöjligt att hålla flygtiderna.
Kommer undvika SAS hädanefter.