Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Trevliga Personal”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 1 april 2018

Planet startat i tid och landat före tidsplanen,innan landningen kom besätningen och informerade de som ska ta vidare flyg med info T.ex hur lång är mellan olika Gate och hur lång tid de har på sig, om de ska passera passkontroll eler inte,....

planet var av lite äldre modell och hade några år på nacken kanske, motorerna lät lite förmycket,och temperaturen inne i kabinen var lite försval,alla började och klä på sig! men påverkarde inte hela flygresan det är viktig att starta och landa i tid.

Annars perfekt som vanligt.

När ska SAS börja med WIFI uppe i Luften?

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack HAMIDREZA B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (6 583)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

282286 av 6 583 omdömen

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Planet startade och landade i tid. Detta är lite ovanligt nu för tiden! Resan gick på ett snöre, precis det jag betalar för när jag köper flygbiljett.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Lars P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Åkt från Arlanda till Alicante i mars 2018
Allting var bra, planet var städad och allt lådan i sin ordning, trevliga flygvärdinnor dom välkomnar ombord samt trevliga och hjälpsamma.
Bra pilot som i formerade ganska detalijeraderik med väldigt trevligt ton som man kunde se via högtalaren att han log.
Planet lyfte 10 efter schemat men det var pga trafiken på Arlanda men landade ändå 15 min innan beräknade tid.
Maten var helt ok, man får obegränsat kaffe och vatten utan kostnad, taxfree sortimentet kan bli lite bättre( annars påverkar inte helheten)
Vi är nöjda och kommer att flyga med SAS i fortsättningen.

Tack HAMIDREZA B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Helt ok. SAS transporterar oss en väldig massa mil och gör sitt bästa för att vi skall stå ut. De gör verkligen sitt bästa. Trevliga, hjälpsamma och engagerade.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Per-Åke J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Plus blev inger plus!! P g a flygplansfel under em så ombokades resenärer till "mitt" flyg.

Jag hade betalat för Plus för att få det lite bekvämare men blev "omringad" av en grupp med mindre begåvade personer varav en var direkt otrevlig. Dessa hade inte bokat Plus.
Att ombokningar sker får man räkna med men någon form av kompensation bör utgå till de som betalat ett merpris och inte erhåller detta.
SAS brukar vara helt ok.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Nisse91
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.