“Lite "Old fashion" vilket känns bra!”
Omdöme om SAS

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Helt ok. SAS transporterar oss en väldig massa mil och gör sitt bästa för att vi skall stå ut. De gör verkligen sitt bästa. Trevliga, hjälpsamma och engagerade.

Tack Per-Åke J

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Plus blev inger plus!! P g a flygplansfel under em så ombokades resenärer till "mitt" flyg.

Jag hade betalat för Plus för att få det lite bekvämare men blev "omringad" av en grupp med mindre begåvade personer varav en var direkt otrevlig. Dessa hade inte bokat Plus.
Att ombokningar sker får man räkna med men någon form av kompensation bör utgå till de som betalat ett merpris och inte erhåller detta.
SAS brukar vara helt ok.

Tack Nisse91
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

De har dåliga slitna flygplan personalen ignorerade mig .planet var försenat de har bara airbus a330 ingen bra film .rekomenderar finnair de har airbus a350 helt nya och fräsa personalen är bra maten ok.

1  Tack adelelhendypeldan
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Bra service och hyfsad mat, det lär vara svårt att nå några högre kulinariska nivåer. Väl värt att gå upp en klass och få lite bättre plats, med sion välmående kropp

Resedatum: december 2017
Tack p_rerikn2015
Omdömet skrevs 28 mars 2018

SAS är varken bättre eller sämre än de flesta större Europeiska flygbolag, Lufthansa, AirFrance osv. Det finns flera bolag som är billigare men det som jag funderar på är vad sparar man in på? Jag litar på att de bolag som kostar lite mer, lägger mer pengar på service och felsökning. Vad gäller service ombord är den lika undermålig eller saknas helt på de flesta flygningar inom Europa.

Tack rogerevhammar