Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Blev ej som förväntat”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 31 mars 2018

Plus blev inger plus!! P g a flygplansfel under em så ombokades resenärer till "mitt" flyg.

Jag hade betalat för Plus för att få det lite bekvämare men blev "omringad" av en grupp med mindre begåvade personer varav en var direkt otrevlig. Dessa hade inte bokat Plus.
Att ombokningar sker får man räkna med men någon form av kompensation bör utgå till de som betalat ett merpris och inte erhåller detta.
SAS brukar vara helt ok.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Nisse91
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (6 140)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

210214 av 6 140 omdömen

Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

De har dåliga slitna flygplan personalen ignorerade mig .planet var försenat de har bara airbus a330 ingen bra film .rekomenderar finnair de har airbus a350 helt nya och fräsa personalen är bra maten ok.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
1  Tack adelelhendypeldan
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Bra service och hyfsad mat, det lär vara svårt att nå några högre kulinariska nivåer. Väl värt att gå upp en klass och få lite bättre plats, med sion välmående kropp

Tack Pärerik N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 mars 2018

SAS är varken bättre eller sämre än de flesta större Europeiska flygbolag, Lufthansa, AirFrance osv. Det finns flera bolag som är billigare men det som jag funderar på är vad sparar man in på? Jag litar på att de bolag som kostar lite mer, lägger mer pengar på service och felsökning. Vad gäller service ombord är den lika undermålig eller saknas helt på de flesta flygningar inom Europa.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack rogerevhammar
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Pålitligt flygbolag även om början var en aning trög. Det verkade som vi väntade på passagerare som aldrig kom. Därför tog det lite väl lång tid innan vi kom iväg.
Väl uppe fungerade allt smidigt som vanligt. Trevlig personal ävem om det bara är kaffe eller vatten som erbjuds.
Framme i Köpenhamn 5-10 min efter tidtabell vilket får anses acceptabelt.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Benutrymme
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack CHS4804
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.