Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Dåliga slitna flygplan”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

De har dåliga slitna flygplan personalen ignorerade mig .planet var försenat de har bara airbus a330 ingen bra film .rekomenderar finnair de har airbus a350 helt nya och fräsa personalen är bra maten ok.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
1  Tack adelelhendypeldan
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (6 620)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

295299 av 6 620 omdömen

Omdömet skrevs 29 mars 2018

Bra service och hyfsad mat, det lär vara svårt att nå några högre kulinariska nivåer. Väl värt att gå upp en klass och få lite bättre plats, med sion välmående kropp

Tack Pärerik N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 mars 2018

SAS är varken bättre eller sämre än de flesta större Europeiska flygbolag, Lufthansa, AirFrance osv. Det finns flera bolag som är billigare men det som jag funderar på är vad sparar man in på? Jag litar på att de bolag som kostar lite mer, lägger mer pengar på service och felsökning. Vad gäller service ombord är den lika undermålig eller saknas helt på de flesta flygningar inom Europa.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack rogerevhammar
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Pålitligt flygbolag även om början var en aning trög. Det verkade som vi väntade på passagerare som aldrig kom. Därför tog det lite väl lång tid innan vi kom iväg.
Väl uppe fungerade allt smidigt som vanligt. Trevlig personal ävem om det bara är kaffe eller vatten som erbjuds.
Framme i Köpenhamn 5-10 min efter tidtabell vilket får anses acceptabelt.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Benutrymme
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack CHS4804
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Som vanligt känns det stabilt att flyga med SAS. Bra information via app före och av personalen under resan. Fräscht plan. Det enda man önskade var att de slutar med de nya matlådorna som är onödigt krångliga att äta ur, nästan omöjligt att skära i den djupa lådan. Avgörande att det var direktflight med bra tider.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Jan D
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.