Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Kanonbra flight”
Omdöme om SAS


Omdömet skrevs 9 februari 2018

Trots snöväder vid mellanlandning/byte i Oslo, och en liten försening, för oss resenärer en ren trygghet., så flöt det hela bra! Bokar genom resebyrå, Företagsresor i Boden, så man får all assistans vid problem!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack MickeVasterbo
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Skriv ett omdömeOmdömen (6 904)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Fler språk

415419 av 6 904 omdömen

Omdömet skrevs 5 februari 2018 från mobil enhet

Vi flög med SAS direktflyg till NY från Köpenhamn. Egentligen inte jättemycket att klaga på. Utbudet av filmer/serier kunde möjligen vara lite bredare. Det ingick både middag och frukost under flygresan (som tog 7 timmar och 30 minuter) och maten var helt ok enligt mig. Vår dotter som är allergisk mot ägg, fick vegansk kost vilket kanske inte är optimalt för en två-åring. Dock förstår jag att det är en omöjlighet att erbjuda måltider anpassade efter alla allergiformer som finns.

Benutrymmet på planet var helt ok. Det ingår filt, hörlurar och vattenflaska för varje resenär.

Servicen ombord var helt ok. Dock glömde dom bort oss på sista raden två gånger vid matutdelningen vilket inte var ok.

Negativt var att i Köpenhamn fick vi inte ta med vår två-årings paraplysulky till planet utan var tvungen att checka in den som specialbagage. I "Staterna" var detta inga som helst problem och vi kunde lämna vagnen precis innan vi steg ombord.

I stort sett är vi nöjda med SAS och kan nog tänka oss flyga med dom i framtiden också.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
Tack Skyddsvakt
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Business är dyrt men om man kan sova natten för hemresan är man i stånd att jobba dagen för hemkomsten. Somliga kan sova sittande men det kan inte jag. Den nya ombyggda businesskabinens platser kan med en enkel knapptryckning förvandlas till en ganska bekväm och avskilt bädd. Jag och min son utnyttjade denna möjlighet senast och det blev en stor skillnad hemkomstdagen. Något jag skall överväga nästa gång jag flyger till Sydostasien för att arbeta.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack birger w
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Åker ofta SAS just till Oslo, har flera gånger varit med om försening på andra bolag. Endast en gång med SAS av väldigt många. Ok service även i economy. Enkelt att hålla koll på resorna med SAS app.

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Benutrymme
    • Prisvärdhet
Tack 482katt
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 februari 2018

SAS firade redan på Arlanda, att det var premiär med direktflyg Stockholm - Funchal. Ballonger, godis, VDn klippte snöret, höll tal, hjälpte till med incheckningen!
En behaglig flygresa och piloten var ytterst skicklig att landa planet på den superkorta landningsbanan i Funchal. Märktes knappt. Eloge!

    • Bekväma säten
    • Kundservice (t.ex. bemötande, omsorg, hjälpsamhet)
    • Renlighet
    • Mat och dryck
    • Benutrymme
    • Underhållningen under flygningen (wifi, tv, filmer)
    • Prisvärdhet
    • Incheckning och ombordstigning (t.ex. effektivitet, service vid gaten)
Tack Geddfish
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.