“Överraskande bra!”
Omdöme om SAS

Omdömet skrevs 16 januari 2018

SAS brukar innebära ganska låga förväntningar så det var kul att bli positivt överraskad av både en fräsch kabin och underhållningsutbudet på väg till Hong Kong.
Maten höll också hög klass liksom servicen i övrigt!

Tack 365fridag

Omdömet skrevs 14 januari 2018

SAS+ är verkligen härligt att flyga i, först ombord, först av, mat och dryck och besök i loungen ingår.

Tack Torrelamata27
Omdömet skrevs 13 januari 2018

Flygresan utgör inte extra utan det nödvändiga. En sittplats och plats för mitt handbagage om ingen annan tagit bagage platsen i boxen ovanför huvudet. Jag bjuds på kaffe med mjliölk.
Då jag jämför denna flygning med de jag gjort till Bali, Mexiko och Kina hamnar denna flygresa långt ned på listan. SAS är inget lågprisbolag, men servicen är inte mycket bättre än för lågprisflygbolagen.

Tack Patronas
Omdömet skrevs 12 januari 2018

Snygg ny inredning med möjlighet att ladda mobil, bra med benutrymme och bekväma säten.
En säkerhetsgenomgång som jag inte kommer att glömma. En man höll i den och gjorde det på ett roligt och medryckande sätt - så alla i planet lyssnade. Underbart!
The och kaffe är gratis och besättningen är snabb och allert och LUGN.
Verkligen en första klassens resa.

Tack Kristina F
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Vi ör jättenöjda med SK963 till Hongkong. Bra, trevlig och hjälpsam service. Mycket bra mat med t ex Kslixlöjrom till förrätt, goda viner mm. Kabinen är rymlig och behaglig. Att göra om stolarna till en 180graders säng gör att det går att sova riktigt bra. Vi kommer snart tillbaka

Tack Gothenburgers