“Nya inredningen i SAS planen är verkligen fin.”
Omdöme om SAS

Omdömet skrevs 12 januari 2018

Snygg ny inredning med möjlighet att ladda mobil, bra med benutrymme och bekväma säten.
En säkerhetsgenomgång som jag inte kommer att glömma. En man höll i den och gjorde det på ett roligt och medryckande sätt - så alla i planet lyssnade. Underbart!
The och kaffe är gratis och besättningen är snabb och allert och LUGN.
Verkligen en första klassens resa.

Tack Kristina F

Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Vi ör jättenöjda med SK963 till Hongkong. Bra, trevlig och hjälpsam service. Mycket bra mat med t ex Kslixlöjrom till förrätt, goda viner mm. Kabinen är rymlig och behaglig. Att göra om stolarna till en 180graders säng gör att det går att sova riktigt bra. Vi kommer snart tillbaka

Tack Gothenburgers
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

En enkel, problemfri och händelser transport. Kostnaden var låg och servicen därefter. Det som ingick var en kopp kaffe. Men nu är ju transporten det viktiga. Den var det inget fel på. Smidigt och enkelt kom vi fram till destinationen.

Tack Highcoaster
Omdömet skrevs 10 januari 2018

SAS styrka är att det är pålitligt. Annars har SAS gamla plan. Du får betala extra för frukost, lunch och middag. Visserligen ganska lågt pris men ändå.
Toaletten framtill på planet är reserverad för bättre betalande resande varför det ofta blir köbildning till bakre toaletterna. Små säten med dåligt benutrymme.

1  Tack Göran H
Omdömet skrevs 9 januari 2018

Har provat olika flygbolag men går alltid tillbaka till SAS. Kompetent personal, känns tryggt och säkert. Trevlig och serviceminded personal. Nya, fräscha plan. På tid. Finns bara positivt att säga om SAS. När man först går in för att boka online så får man intrycket att de är lite dyrare än sina konkurrenter men när konkurrenterna har tagit ut avgifter för seating, bagage and you name it, så skiljer det inte många kronor.

Tack HegeMaple